kapanacak birazdan mavi gök yüzün birazdan içimin denizleri kararacak yüzümden düşecek bin parça hüzün bin parça kanar bin parça nar çokça har gitme yar
ah düşmeseydim şu deniz kızı aşkına bilirdim nasıl yol alınır açık sulara...
bilirdim sevmek güzel sevilmek daha çok ağlamam ama daha
şimdi iki gözüm arkaik anılarda suskun bir fenerim sığ kıyılarda...
bin bir acısını toplayıp anılardan kurutulmuş karanfil kokusundan taş kalbini saran yosundan aşkımı unuttu andımı yuttu adres yoktu adım hiç
"Haydar Haydar, seyreder âlem beni"
oysa azrail siyah bir örtü çeker içim de ki mavi sulara
kaç mevsime bölünebilir ki daha ciğerime can diye çektiğim hava...
ben mi çok gökkuşağı bağladım başıma ben mi çok güvenmişim göz yaşıma ondan mı dadanır başıma kuşlar ondan mı bu acılar öyle olsun o deniz kızı sensin ben de sürgün dalgalar ağlama maviçocuk ağlama mutluluğa bel bağlama ağlama...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deniz kızı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deniz kızı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevgi tezahuru, Gönülce dökülen yağmur damlalarınin denizle serenati. İçini dolduran duygularin denizle ve maviyle buluşması. Nefis bir şiir. Güne girmesi dilegimdir. Güne seçtim. Tebriklerimle utlarım dost sizi.
kapanacak birazdan mavi gök yüzün birazdan içimin denizleri kararacak yüzümden düşecek bin parça hüzün bin parça kanar bin parça nar çokça har gitme yar
Harika bir şiirdi kutlar günün şiiri olması dileklerimle saygılar
Günümün şiiri seçtim bu nefis serbest şiiri. Her şeyiyle çok çok güzeldi şiir. Kutlarım,şiire verdiğiniz emeğinizi,paylaşan yüreğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Emeğini kutlamak güzel bir şey, Çok güzel dizelerdi .
Kutlarım…
……………………………….. Saygı ve Selamlar…