KAR TANELERİ ..Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Şiirler hayatınızın ses veren parçalarıdır.Siz bazen şiirleri iç sesinizin solukları olarak paylaşırsınız.İç denizindeki fırtınalar kelimelerinizle ses olup dizelere dökülür.Kar da yağsa yağmur da yağsa içiniz yanabilir.Hayat sizin için yeni bir pencere açılırken elbette sadece ve sadece Allah sizin en yakınınız ve en çok yardımcınızdır.Yeni bir yol size görünürken siz tüm cesaretle Allah’a yakın güzelliklere yakın yola çıkıyorsunuz.Biliyorsunuz ki KESİNLİKLE sizi götüren yol Allah’a yakın olmak için çıktığınız yoldur.
Şiir mi sizi anlatır siz mi şiir de kendinizi anlatırsınız,her yağan kar gibi yeryüzüne aydınlık ,güzellik ,temizlik mi getirmektir derdiniz onu siz bilirsiniz.Yağan karlar bazen içinizdeki derde ağlar ,bazen sevincinize eşlik eder.Niye mi? Kar gören çocuklar nasıl sevinirse siz de yaşadıklarınızı kar yağışı ile bütünleştirip öyle duygularınız eşliğinde bazen yanar bazen yağarsınız. Bu şiir benim için hayatıma yeniden yön verdiğim bir saatte gönülden kaleme döküldü,Şiir bir anda aktı gitti ve ses oldu duygularıma..Umuyorum ve diliyorum her şey güzel olacak...Hayata nasıl bakarsanız hayat da size öyle bakıyor.Bu davranış biçimine aşırı iyimserlik demeyin.Zira neyi nasıl neden diye çok irdelediğinizde hırpalanan yine siz oluyorsunuz Vardır bunda da bir hayır diyecek ve yolunuza devam edeceksiniz.Ve her şeyin iyi olacağına niyet edip anı yaşayarak sonucu bekleyeceksiniz .sevgiyle...
Karlar yağıyor bu kente gene
Yakıyor içimi her bir tanesi yanıyorum.. * Karlar düşüyor penceremin pervazına Kuşlara sesleniyorum sessizce.. Düşüyor kalbimden şiirin hece hece * Seyrediyorum * Sırlarımı sakla ey doğanın gelinliği Kalabalık içindeki yalnızlığım. * Gidiyorum bu kentten sessizce Sızılarımı ardıma atıp Kırıyorum ZİNCİRLERİNİ zalimliğin. * Gidiyorum. * O kadar emin ki kararlarım Med cezir yaşamıyor duygularım İnce bir sızı kaldı.. Dipte köşede Sadece* Üşüyor biraz hayallerim Biraz da.. Yakıyor içimi kar tanelerim. * Yanıyorum * Yolcuyum bu kentte.. Gider ayak Yorgunluklarım denizde artık. Kimselere kırgın falan değilim Enel Hak yolculuğu ufukta görünen Giderken sonsuzluğa el sallıyorum.. Kentin tüm sokaklarına kar olup Yağıyorum * SEMİRAY SEZGİN EMRE -SAMSUN -2 ŞUBAT 2017 |