beni de bir bekleyen var dikilecek taşı ile günahını saklayan var belası çok başı ile
asın gönül ziynetimi vitrin vitrin tıynetimi halık bilir kıymetimi gözlerimde yaşı ile . kılınç çelik mel’un kavi kabedir taş, kalp müsavi aşk ile çık din semavi hilal gibi kaşı ile . ol allah’dan uzaklaşan ateş ile kucaklaşan soğuk iken sıcaklaşan helalleşir leşi ile . bu yoksulum beşer gibi sırra kadem basar gibi kabardı aşk taşar gibi fıtratından eşi ile
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'a niyet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'a niyet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beni de bir bekleyen var dikilecek taşı ile günahını saklayan var belası çok başı ile
asın gönül ziynetimi vitrin vitrin tıynetimi halık bilir kıymetimi gözlerimde yaşı ile . kılınç çelik mel’un kavi kabedir taş, kalp müsavi aşk ile çık din semavi hilal gibi kaşı ile . ol allah’dan uzaklaşan ateş ile kucaklaşan soğuk iken sıcaklaşan helalleşir leşi ile . bu yoksulum beşer gibi sırra kadem basar gibi kabardı aşk taşar gibi fıtratından eşi ile
yüreğine ve gönlüne sağlık şair dost kalemin daim olsun .tam bir ilahi tadında yazılmış...
Sondan mı başlasam bştan mı diye düşünürken aynı noktaya geleceğim neticede diyerek başlıyorum... ;)
Aşk’a niyet, niyet ettim Allah rızası için... Rıza, razı, arz...
dikilecek taşı ile belası çok başı ile... Normali bu, belalara katlanma sözü verdik ve her nefis ölümü tadacaktır. ;)
halık bilir kıymetimi gözlerimde yaşı ile... Göz yaşım ile değil.
kılınç çelik mel’un kavi kabedir taş, kalp müsavi aşk ile çık din semavi hilal gibi kaşı ile... Seher Vakti Çaldım Yarin Kapısın Baktım Yarin Kapıları Sürmeli Boş Bulmadım Otağının Yapısın Çıkageldi Bir Gözleri Sürmeli . ol allah’dan uzaklaşan ateş ile kucaklaşan soğuk iken sıcaklaşan helalleşir leşi ile... Leş deyip geçme yoksulum, o leş dediğin ateşe atıldı, ateş serin ve selamet oldu o leşe. O leş dediğin var ya eşini bulamazsa leş... . bu yoksulum beşer gibi... Beş ersin zat/en. sırra kadem basar gibi... Zat/en kabardı aşk taşar gibi... Aşk olsun yani. ;) fıtratından eşi ile...... Leş olmaktan çıkmış, razı olmuş, arz ol/un/muş eşi ile.
eyvallah üstadım güzel olan güzel görür imiş yoksa bizlik bişi yok eee sinek bal küpüne dışardayken can atarmış girmek için misali ene, girince de çıkamazmış susuzluktan kırılırmış zavallıcık her tarafımız yapış yapış gel de kurtul ağzına keseyim :)
Herkesin ayağı, mezara sallanmış bir vaziyette; lakin, insanoğlu hiç ölmeyecekmiş yaşıyor..Selayı duyunca "yazık birisi ölmüş" diyor.....Ne çok garip bir yaratığız ya !;yazıklar olsun şu aklımıza .
Faniliğin işlendiği şiir çok çok güzeldi ..yüreğiniz var olsun;selam ve muhabbetle
şükür kavuşturana seni buldum yine
çok güzel bir yürek sesi okudum yine sayfanda
sevgiler bırakıyorum şiir yürekli kardeşime