(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Döngü bu o özlem hep olacak sevgili Çınar Göle. Yeniden hayata dönsek ve çocuk olsak bu kez inan yeniden büyümek ve içimizde kalanları yapmak isteyeceğiz. Sonra... Yine çocuk olmak. İnsanın doğasında var bu. Sevgimle...
Bu sözleri herhez hayatinda bir kez mutlaka söylemistir hocam. Cocukken adi üstünde iste cocuk:-) hayatin nekadar zor oldugunu bilmedigimizden ah bir büyüsek diyorduk. Büyüdük... simdide keske cocukluk yillarima geri dönebilsem diyoruz... Benim fikrim, belkide geriye dönme istegi bizi bu noktaya getiren yolu tekrardan gecerken dikkatli akilica gecmektir.
Katılıyorum dizelerinize hocam. Kim istemez ki yeniden çocukluğuna dönmeyi. Aslında özlediğimiz saflık ve temizlik. Bir de çocukluktaki gibi severken , kızarken riya olmadan duyguları yansıtmak isteriz, isteriz de yapamayız. Tebrikler....
Hocam benim istediğim biraz daha fazlası elimde olmadan..
Hem çocuk olmak; hem de ömür boyu öyle kalmak dileğim. Yeniden büyümeden. Bir deterjan reklamı vardı ya hocam kirlenmek güzeldir diye. Büyümek kirlenmektir sanki bu KÜRESELLEŞEN dünyada (sanki önceden küptü de).
Güzeldi hocam dizeleriniz. Biraz doluyum bu konularda çocukluk ve çocuklardan başka neyimiz var ki..
aslında ; yaşımız epey ilerlemiş olsa da ruhumuzun bir köşesi hala çocuk.. ama bu yanımızı rahatça ortaya çıkaramıyoruz. çıkarsak ya karizmamız sarsılacak, ya deli diyecekler...
O kadar saf ve duru geliyor ki çocukluğumuz sanki büyüdükçe her şey kirleniyor o yüzden bir özlem başlıyor yeniden dönebilmek için.Kutlarım.Sevgi ve saygıyla