Okuduğunuz şiir 22.12.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Şiir Suratlı[l]
Bu hayatta Sen benim başıma gelen en güzel şeysin[!] İnsanı kendinden uzaklaştıran Ve her satırın altı çizilecek başucu kitabı gibisin Sen kirli akıntıları içine alıp saflığını bozmadan arındıran deniz gibisin
Suskun[!] Sen tanrının kudretinin işaretisin[!] Ben hep öyle bilmişim seni Herkese nasip değil Bu gönül z/enginliği Kahkahayla sevda dolu Ve o kadar derindi ki gözlerin doğduğun gün[!] Öpmeye eğildim de Cennet bahçesini orada gördüm Orada yeşerdi yüreğim orda dünyayı attım ardına
Tanrısal armağan gibi bir sevda Orda içime oturdu Orada anne olan tellerim titredi Orda [Ana] hücreme memnu ateşi düştü Sen gibi bu sevdada tanrıdan torpilli Y/anarken Azgın sular duruldu Sıcak yağdı yağmur
İçindeki ülkede Dünyanın en lezzetli hayatını seninle yaşadım Bana cenneti aratmadın Daha ne isterim? Bana kendimi seçilmişim gibi hissettirdin Batmayan güneşim[!] Sana mahrem bir şey söyleyeceğim? Gel biraz beri Bana neler hissettirdiğini bilsen[!] Senin ölmek gibi bir lüksün yok derdin bana Bundandır işte benim yaşamaya direnmem Bundandır ben daha ölümü düşünmüyorum deyişim
Biliyorsun dimi Duru bakışlım Haydi[!] Artık gitme vakti geldi şiirden Elini ver bana Bir dahaki doğum gününe kadar Allaha emanet ettim seni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Suratlı[l] şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Suratlı[l] şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen paylaşılan-okuduğunuz 'Şiir' değil çok ötesidir. Duygudur yürektir yaşamdır. Hayatın ortası içidir.
Dün heybeme alıp götürmüştüm yanımda, lakin yoğunluktan doğum gününü kutlayamamıştım. Daha nice yaş ve yıllarınızda birlikte gönlünüzce çok mutlu günler yaşamanızı dilerim.
Ey yakışıklı güzel-özel evlat, kocaman ve sevgiyle öpüyorum yanaklarından. Gülüşlerin hiç eksilmesin yüzünden.
Sevda yürekli bilirim yüreginle yüregimin arasinda engel yok. Dün ne hissettigini ben de hissettim... Bir tutam kahkaha ve yüregimdeki sevgiden birakiyorum yüreginize...
Anne yüreğinizle bize en özel duyguyu hissettirdiniz bu şiirle. Dünyada gelişen bunca kötülük içinde mutlu,masum bir bakışın bizde bıraktığı sıcak,içten bir tebessüm...
İyi ki doğmuş oğlunuz, İyi ki bu şiir güne gelmiş. Sevgi ve saygılarımla...
hena tarafından 12/23/2016 5:14:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Büyüdükçe masumiyetini yitirmeyen çocukları çok severim.Çünkü onlar hep özel olarak kalırlar.Mesela sen şiir suratlı;Sen savaşla düşmanlıkla hiç tanışmayacaksin.Nefret,kin yanına bile yaklasmayacak.Kötü şeyleri hiç bilmeyeceksin.Nefesin hep cennet kokacak.Gülüşünle neşelendireceksin hep çevreni.Bakışların deniz gibi engin ve sıcak olacak her daim.Sen şanslı annenin çocuğusun.İyi ki doğmuşsun ve nice güzel yılların olsun.Gülüşünle ve neşeli bakışınla içimi aydınlattığın için minnettarım sana :) Sevgılerimle...
Öncelikle seçki kuruluna teşekkürlerimi yollayayim.
Gelelim şiir suratlının özüne; okurken hem çok duygulandim hem içimden kocaman sarılmak geldi size. İnsanların birbirini yediği bu dönemde, sevgi adına, güzellik adına ne varsa bu satırların içinde toplanıvermiş. Emegınizin büyuklüğünü anlatacak kelime bulamıyorum. Okuduğum en güzel şiirdi.
O dua mutlak kabul olsun ve
Çok mutlu yıllarıniz olsun. Giderek çoğalsın gulüşleriniz. Baharlar imrensin size.
Çok güzeldi şiirin genel olarak böyle duygu boşalımlarında hep bir aksaklık olur ama tutunacak dayanağı vardı şiirin.