Yıllar evvel sayfamda paylaştığım bir hatıra fotoğrafı bugün facebook yeniden hatırlattı, Fotoğraf karesini görünce bu mısralar döküldü birden.
Yılların özlemiyle baktığım resimlerde Gençliğim hayal oldu, pörsüdü cisimler de Şimdi yâda gelen o gençliğim, gücüm nerde? Uğurladım zamanı ardından bakakaldım...
Simalar değişti de dilde isimler kaldı Değişmeyen tek gerçek elde resimler kaldı Gözlerdeki fer söndü yaşlı cisimler kaldı Uğurladım zamanı ardından bakakaldım...
Şu arkadaşım kimdi hatırlasam adını İsmi ile söyleyip ediversem yâdını Kantin köşelerinde koyup sohbet tadını Uğurladım zamanı ardından bakakaldım...
Ömrümüzün bir ânı kesişti yollarımız Şen şakrak kuş misali söyleşti dillerimiz Şimdi mazide kaldı bu mutlu hallerimiz Uğurladım zamanı ardından bakakaldım...
Neler söyletti bakın bir küçücük fotoğraf İliştirdi zamanı hafızama bir agraf Rabbım’dan niyazımdır olmasın sonum A’raf Uğurladım zamanı ardından bakakaldım...
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 09.12.2016 - DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR FOTOĞRAF KARESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR FOTOĞRAF KARESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geriye dönüp bakmadan da olmuyor ya Kadir Bey Kardeşim. İnsan kendisini köksüz gibi hissediyor o zaman. Geriye mutlaka bakmak lâzım. Yoksa ileriye gidemeyiz. Kalbî selâmlar...
Duygu yüklü bir şiirin altına imzasını atan güçlü kaleminizi tebrik ediyorum. Duygu, düşünce ve hayal gücü mısralara kusursuzca işlenmiş. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz.
Muhterem İrfan Bey Kardeşim, Kıymetli ziyaret ve değerlendirmeniz için kalbî şükranlarımla sıhhat ve huzur dileklerimi iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Arkadaşlarımızı, arkadaşlıklarımızı, muhabbetlerimizi, velhasıl eski günlerimizi anıyoruz hasretle ama geriye dönmeyeceğini de biliyoruz zamanın ve uğurlayıp, ardından bakakalıyoruz... Hayat bu... İlginize teşekkür ediyorum. Muhabbetle selâmlıyorum.
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Üstadım.
Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun.
Selam ve saygılarımla.