(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMEKLİYE PROMOSYON VERESÜZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMEKLİYE PROMOSYON VERESÜZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün konusu ne güzel anlatılmış ama bizler emekliyiz ya çocuk gibi emeklemeyi öğretiyorlar yapanlar 8-10 bin lirayı aldılar halbuki kanun 2 kere çıkmaz promasayon kanunu bir kere çıktı biter rakamlarla anlaşmak bu kadar uzun sürmemeli bu gidişle secim öncesine kalaçak galiba........... Kalemin susmasın ________________________________Selamlar
Mehmetali Bey Kardeşim, Üstadım, Mesele promosyon olmamalı. Asıl mesele insanları insan gibi yaşayacakları bir gelir seviyesine ulaştırmak ve yaşatmak olmalı. Bizimkiler atın nalı ile değil çivisinin nasıl çakılacağı ile uğraşıyorlar. Mesele atı kurtarmak değil, kurtarıyor gibi görünmek. Ama nalının çivisini nasıl çakacaklarına bile karar veremeyenler aynı ata binip yarış kazanmak istiyorlar. Rabbim sonumuzu hayr eyleye.. Kalbî selâmlarımı sunuyorum.
Ona bile müsaade etmezler üstadım. Emekli deyince adamlar öcü görüyorlar. Kimin parasını kime vermezler anlamadım. Kesilen paralar pirimler vermek o kadar zorlarına gidiyor ki. Kendilerine gelince hooop cukka.Benim hakkım haram olsun inşallah. Yürek sesin daim olsun. Harika bir anlatım ve derdimize ışık tutan dizeler. Selamlarımla.
Sezai Bey Kardeşim, Üç yıldır bir promosyon muhabbeti sürüyor. Yeni yıla az kaldı. Bakalım ne olacak? Gene dağ fare doğruacak, biliyorum. O yüzden de böylesine birkaç kinayeli mısra karaladım. Hakkımızda hayırlı olanı Mevlâm nasib eyleye. Kalbî selâmlarımla...
yapacaklarımızı ya da yapabileceklerimizi o kadar güzel anlatmışsınız ki sayın hocam şapka çıkartacak türden...başka ne yapabiliriz ki...elma yukarıdakilerin ellerinde ister kabuklu yerler ister soyarak...onlar, yani vekillerimiz 2 senede emekli olur asilleri 30 senede, onlar bir gece de maaşlarını arttırır asiller yıllarca avunur durur...Allah vicdan versin, insaf versin...Rahmetimiz gazabımızı aşacak diyenlere duyurulur. saygılarımla değerli hocam...
Muhterem Ağabeyim, Bizim yörede bir söz vardır "Adım Hıdır, elimden gelen budur!" diye. Biz de elimizden değil de dilimizden geleni döktük ortaya. Anlayana sivri sinek saz misali. Sonumuz hayr ola... Kalbî selâmlarımı iletiyorum ağabey.
Teşekkür ediyorum Nuray Hanım Kardeşim. Üç seneden beri bir promosyon muhabbeti dolaşıyor gazete ve internet haberlerinde amma ortalıkda ne fol var ne yumurta. Konuşanların çeneleri de yorulmuyor. Adam gibi yaşayabilecek bir maaşı çalışanına bile çok gören bir sistemin içindeyiz. Emekli olarak beklentimiz sürekli boşa çıkarılıyor. Kuru ekmeğe talim eden aileler var. Dün gene bir arkadaşım sordu promosyonla ilgili gelişmeler ne âlemde diye. Ona da aynı şeyi söyledim: Boşa heveslenme, emekli kimseciklerin umurunda değil diye. Rabbim sonumuzu hayr eyleye.. Sıhhat ve huzurunuza duacı olarak İbrahim Hocama da kalbî selâmlarımı iletiyorum.
Yüreğinize gönlünüze sağlık mutlu ve hisli şiirler yazılması dileğiyle…
Çok çok beğendim….
……………………………………Saygı ve Selamlar…