Ey uçsuz bucaksız gökyüzü Güneşe, yıldızlara ev sahibi Kuşların memleketi Şiirimin süsü Evrenin güzeli Yerle, gök ikiz kardeş Ayırabilecek misin? Kelime oyunu yapıp İnsanın aklıyla oynayan efendiler Siz şair misiniz? Elinizde kalem Yüreğiniz kağıt mı?
Diliniz çok laf yapar oldu Kapıldıkca bozuk düzen çarkına Her acıya kılıf bulup Her yarayı yamadınız! Yama tutan yara gördünüz mü?
İnsanı insandan ayırdınız! O bizden diye kayırdınız! Yapmayın! Ayırma son Yüreğe yön Acıya son verebilir misiniz?
Her şeyi doğru bildiniz güya Tanrıyı hep kullandınız! Yalanı Talanı görmeden Gerçeği bilmeden Okumadan Sorgulamadan Gözü kapalı Peşinden koştunuz! Şimdi mezar kazıyor diri diri gömüyorlar bizi! İçine girebilecek misiniz? Her kalıba soktular sizi Sığabilecek misiniz?
Yanlış bir zamanda Peşinde koştukların Cezanı kesip Ölüme yolluyorlar Oysa hayatı çok seviyorsun Suçun ve günahın yok! O istedi diye ölecek misin? Nerde direncin, Nerde yaşama sevincin?
Bilmelisin ki! Kirlendi dünya Kirlendi mevsimler Öldü çocuklar Esaret ve çirkin bir oyunda baş rolsün Tutsak aydınlar Tutsak yarınlar Bir şeyler yapabilecek misin?
Haydi! Ayır göğü maviden Suyu nehirden Ölümü çocuktan Acıyı anneden Kirlenmişliği dünyadan Sevgiyi yüreğinden Gücün yeter mi! Elinde neyin var ki?
Yürekli ol! Topla cesaretini Gidişata dur de, yarınına sahip çık! Ruhunu satma Şeytana tapma Kan uykulardan uyan! Korkma! Mücadele et Diren! Ya ölüm Ya özgürlük Karar senin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karar Senin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karar Senin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamı derin şiirinizi ve duyarlı yüreğiniz içtenlikle içtenlikle kutlarım…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…