(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kezzap Yutarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kezzap Yutarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece şiiri yazmak zordur. Teknik bakımdan minik bir aksaklık bile şiiri alır götürür. Bu şiirin seslendirilmesi için bana geldiğinde gördüm ki; ayağı, uyağı, hece sayısıyla ve en önemlisi duygusuyla çok güzel bir şiir.
Dün Mersin'den misafirlerim olduğu için yazamadım yorum. Geç kalmış olmanın üzüntüsündeyim böyle güzel bir şiir için. Yorumladığım şiirler benim için çok önemlidir ve kendi şiirim kadar çok severim.
"Kezzap içmek"... Bence duygunun zirvesi burda. Şiirin başlığını da oluşturan bu terim, aslında ne çok şey anlatmakta. Sevginin, sevmenin, sevilmenin, liyakatin, iki kişilik bir dünyanın önemini öyle güzel vurguluyor ki...
Her mısrasında müthiş anlamlar yüklü. Yürekten kutluyorum. Nicelerine...
Yaşadığınız bu anlar güzelliklerle dolsun, şiirli günleriniz kutlu olsun…
Ekinli duyguları beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar…