Yüreğime, zemheri ayazı vurmuşken, Umutlarım tek tek uzaklara savrulmuşken, Benliğim korkulu rüyalarda avunmuşken, Ruhum zindanlarda kaybolmuşken, İlkbahar, kara kış olmuşken, Gel, gel ki yüreğime usulca, baharı salıver! Muştular tutuşsun, kelebekler uçuşsun. Yanı başımdayken dört mevsim, adın bahar olsun yârim…
Hasretim kan ağlıyor! Ömrüm yokluğunda örseleniyor. Toprak Ana, gönlümün nadasında feryat ediyor. Yüreğimden damlayan gözyaşlarım durmuyor. Gel, gel ki; hayatımın anlamsızlığı anlam bulsun! Papatyalardan fal bakmayalım, aşkımıza taç yapalım. Ellerini tuttuğum an, dört mevsim, adın bahar olsun yârim…
Dert ortağım çınar, gölgesinde bizi görmek ister. Güller, bülbüller dile gelip, aşkımızın şarkısını söyler. Asuman da, gökkuşağın tüm renklerini, ikimize hediye eder. Gönlüm Nisan yağmurlarında seninle dans etmeyi diler. Yeniden küllerimden hayata dönsem, gönlüm yine seni sever. Kaderimizdeki sevda, ruhumuzla beraber sonsuzluğa gider. Gel, gel ki; sensizliğim, çaresizliğim, özlemim bitsin! Mor zambaklar, sümbüller, nergisler, leylaklar bahara erişsin. Gözlerine baktığım zaman, adın bahar olsun yârim…
Ayna cemalinde, günbegün, saadete daldığım, Adını gecegündüz bıkmadan andığım, Gözlerine doya doya bakamadığım, Karlı dağlarda bile alev alev yandığım, Gönlüme Sultan yaptığım, Gelişine adaklar adadığım; Gel, gel ki; yüreğimi zemheri ayazından, Umutlarımı uzaklardan, Benliğimi korkulu rüyalardan, İlkbaharımı kara kıştan kurtar! Geldiğin gün, benim doğum günüm, Senin de adın bahar olsun yârim…
Bilgehan Emirşanoğlu
Şiirime yorumu ile can veren Turgay COŞKUN hocama çok teşekkür ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adın Bahar Olsun Yârim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adın Bahar Olsun Yârim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BAHAR GİBİ TAPTAZE... Bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek ve saygı duyarak okudum. Kaleminiz daim olsun. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Ekinli duyguları beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar…