Çocuk yüreğinizle sevebilir misiniz Var sayın; var öyle biri Arkadaştır bazen Bazen bitimsiz bir aşkta nam-ı değer sevgili
Çöreklenir kalbine önce tatlı bir sızı Aşktır mühürlü izi Ruhuna Aklına kalbine İmzadır bedenine Vefalıdır canda candır sevenine Saklar en derininde ele vermez bizi O bilir solyanımda saklıdır sonsuzdur gizi
Elleri pamuk Kolları sevgi çemberi Kırmızı Aşk şarabı yanağı Dudağı doyulmaz mey-li Dili tatlımı tatlı baldır petekli Ruhuma ışıktır yeşil bakan gözleri Hayat verir ruha özü özden sözleri
Sevdikçe sevilir Mutluluk alınır mutluluk verilir Onunla cehennemin dibine gitse gidilir Yürek severse yaşı yoktur sevginin Ölmek değil uğruna yaşamak istenilir
Meleğin çıkar sevgiden kanatları Saha kalkar ruhundaki beyaz atları Dört nala koşar Coştukça coşar çocuk yanları Safça özgürce içsel huzurla yaşar o anları Güçlenir sevildikçe kopmayacak hayat bağları Büyük bir sevgi var sol yanında Melek’çe gidenin olmadığı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOLYANIM; CANIMDA CANIM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOLYANIM; CANIMDA CANIM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevginin en güzeli tertemiz duygularla sevebilmektir .Günümüzde var mıdır böyle sevgiler. Doğru zamanda doğru kişi olursa yaşanır en güzel aşklar.İçten ve samimi duygularla yazılmış sıcacıktı şiir ...Yüreğinize kaleminize sağlık beğeni ile okudum. Saygılarımla esen kalın .
Saniyorum kalbin güzelliğinden bahsetmiş öncelikle. Gönüle girenler için kalp hep açık olur zaten. Çocukça sevgi demek gönüldeki olan demektir. Sevgi demektir. Ve de özgürce emek vermektir. Bu anlamda muhteşem bir şiir. Kutluyorum bu kocaman yüreği.