(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PALAVRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PALAVRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurt,derenin kenarında su içen kuzuyu görmüş,hemen yanına gidip;_işte yakaladım seni,sen geçen sene de benim deremden su içen kuzusun demiş.Kuzu şöyle bir bakmış kurt'un gözüne. Beni yemek istiyorsan bahane arama.Çünkü ben bu senenin kuzusuyum demiş. Açlık her varlığa kötüyü iyi,iyiyi kötü gösterebilir.ALLAH'IN verdiği her nimet yarattığı varlıklar içindir. Dediğin gibi;deniz balık vermesydi martıya öpmezdi onu hiç.Ama o da kısmetinin olduğu yerleri severdi.Hepimiz gibi. ÇOK BEĞENDİM ŞİİRİNİ.
Martı denize aşık olmak zorunda,doğru yazmış şairim.. Doğal denge bu ,insanlarda ki gibi bilinçli bir seçim değil çıkar ilişkisi gözetmek. Ozzyyyyyy.Şiirlerini seviyorum.Tebrikler canım.
Martı; Öper miydi denizin yüzünü, Ona vermeseydi balık….........ne kadar haklısınız...çok güzeldi....anlamından kitaplar çıkar bu şiirin...kutluyorum...tebrikler.....
bakin iste bunu hic düşünmemiştik. sayfayi ilk actigimda resimi görünce bunun altindan güzel bir şiirin cikacagini tahmin etmiştim.. kisa ve net mantikli üstelik.
sevgiler güzel şiirdi