Unutulmak istemedim Unutmadım cünkü Göz kapaklarının kücük bir cırpınışı Kadar teklik di istediğim Ya da biri baksın yeter Sanıyordum...
Acmış insan Doyuramadım Patlamaya hazır bir yangın Kibirli hayvanlar gibi kızgınmış meğer Bunu bir roman paragraflarında Okuduğumu sanmayın Yaşadım...
Bir bilmeceydi sırlar Büyüsünde kalan sözler Gönüller delen ırmaklar Ufak bir umut filizlense yukarı Kimliğini gizlerdi baharda Kolay olmadı yaşam hicbirine Bedeli vardı bu biletin Ama kimse doğru dürüst ödüyemedi Kuruşlu yazıldı ömrüne Kuruşlu... Aksak bir yaşlı timsali Calışmayan müzik enstrümanı Paha bicilemez acınma duygusu bu! Varsayın siz düşünmeye calışın, Avunmayı Ve en cokta güfte güfte Alınmayı...
"Engelli" dediler ona Oda ağladı Engellisin sen dediler Bir engelin var senin Hayat o kadar güzel ki! Ama bizim icin Bir engelli icin mi Sandın Yoksa?
Korkmamak elde değildi İnanamamak icten bile değil Ama öğrendim Ruhum tam diye gecer gişelerinden oysaki Ruhum ucmayı bilir Geri kalanının bende önemi ne! İnanmayın siz Siz bilmeseniz bile Gidenlerimi görüyorum Uzun beyaz yollara Bazen cokca gitmek istemişliğim vardır Yanında onlarla Ulviliklerinde ufuklarına...
Yok olmak istemedim Vardım cünkü Varlığımı hakkıyla yaşamaktı dileğim Merdivenleride var dediler Mendivenleride yaşamın Cıkması gerekirmiş adım adım Güldüm ki buna Güldüm sahiden Ucuyorum dedim Ucmayı biliyorum ben Yok olmaz! Sen şu basamakları cık Yeter!
Ölüm gibiydi günlerim Yada günlerin eziyetiydi ecelim olan Ama ne biliyorum biliyor musunuz Mezarıma götüreceğim "Acımayı bilmiyorsunuz" Kuş kanadının sesi Karanfil kokusu veyasında ellerinde Veya veya bir manzara kışında yazında Baharlarında gözlerinin önünde En bi mühimide yanakta, Hani kaldıran şu köşelerini dudakların Milletce tomlumca fertce Yetmiyordu Yetmez insana Actı o herdefa Kuruşluyu mu doyururdu sandınız Tüm zevklerini mi? Kendinize aldanışlığınız insanlığınızdan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuruşlu...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuruşlu...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen insan duyguları dizginlemeye çalışır.Bu engel usta karışıklık yaparken bedeni de yoruyor.Aslında hayatı olduğu gibi görmek lazım.Oda ne yaparsak yapalım olmuyor işte,bazen bir şeyleri dizginlemek lazım.Yürek sesiniz dert görmesin. Selam ve saygılarımla
Merhaba, İnsanın insan ettiğini asırlar hep yaşadı ! Galiba bir yanımızda var bir garabet ! Yoksa niçin çekelim ki insandan onca derdi,gamı. Ha şiirdeki anlatımı mı sordun ! Dil, su misali hem de her şiirindeki o devinimle Teşekkür ederim selamlar !
Cok haklısınız onlar mı engelli damgasını yemeyi hakediyordu herseye ac olan bizler mi? Yorumunuz harikaydı kutlarım Şiirle kalın lütfen Saygılarmla...
Şair dostu; Sevgi kokan şiiri Beğendim…
………………………… Saygı ve Selamlar..