Katlanmalisin derdi hep Unutmamak için Yaşama tutunanları bir dusunsene Dört elle Masumiyeti aramalisin daima karanlikta Korkmamak için Insanlık denen olayda insan hayvanı feyzlenir bazen Kendine Yuktunmali bazen derdi acıyi tek lokmada Kabullenmek için Degistiremedigin her çarkına yasamin Alismali döngüsüne aciliyetle Uzun uzun bakmalı derdi uzaklara Bazen yakında tüm herşey tukenmisken Aradigin umut düşer ufukların epeyliginden Bulmalisin onu yüreğinde iste Kapasanda kendini bütün olup bitene Bul onu çünkü Icindesin evrenin Ve tüm bu mucize içinde biyerlerde Gulumsemelisin doya doya Vermelisin haklarinı doğaya derdi gamzelerini patlatirken baharında ayazin Teslim et kendini ona bak yukarıya Orda saklı Neymiş saklı olan? Soruların derdi Ya cevaplar? onlar yaptiklarin... Bilemezsin hiçbirşeyi derdi Bilgeyi üzmemek için Icini döktugun sert kayalıklara Yosunlar tutusmus Yak derdi kötülüğü araliklara Garip boşluklar oluşturmamak için Hayatin olurunda bir kader varmisda Bilen bilmeyene duyurmuş Ak derdi yine Karalanmamak için Ak ki tüm berrakliginla yarınlara Bitmiş bitmiş olsun geçmiş geçmiş Uyu derdi sonra Büyük bir adam olmak için Uyutanlari küçülmüş gitgide dünyanın ama sen Uyuda büyü!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derdi de inanmazdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derdi de inanmazdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize Emeğinize sağlık hakikatler çok acı yaşanmasıyla ..söylenmesi arasında büyük fark vardır.. Açıdan teselli verilenkişiden çok yaşananlar ağır basar .. Olumsuzluklara göğüs germek heryiğidin harcı değil . Yüreğinize Emeğinize sağlık kalem tutan Elleriniz dert görmesin . Kıymetli şaiirim..
Yorumunuza kaç teşekkür dizsem az Ne demeli böylesi onur verici sözlere Galiba iyi dizeler oluşturduğuma şükretmeli Çok Teşekkür ederim onurlandırdınız haz verdiniz Saygılar sevgiler sizlerlen olsun.
Ak ki tüm berrakliginla yarınlara Bitmiş bitmiş olsun geçmiş geçmiş Uyu derdi sonra Büyük bir adam olmak için Uyutanlari küçülmüş gitgide dünyanın ama sen Uyuda büyü! Gönül kaleminize sağlık şiirli geceler
Fatih Bey,şiirin konusu çok güzel ve anlamlı çok beğendim.Yalnız yazı stili biraz kayıyor gibi,okumak zorlaşıyor.İsterseniz yazı tipini değiştirin daha rahat okunur diye düşünüyorum.Kutlarım,yüreğinize sağlık.
Beğendim...
Kutlarım…
………………………… Saygı ve Selamlar..