(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN SÖYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN SÖYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölçülü ve ayaklı vezni düzgün çok güzel bir vatanımıza ve milletimize methiye şiiriydi, değerli şair dostumu ve bu güzel şiirini gönülden kutluyorum.Yunusun diyarından selamlar.
İbrahim Bey Kardeşim, Umutsuzluk bize yakışmaz. Geçen yüzyılda yedi düvel ümüğümüze çöktüğünde nasıl silkinip kalktıysak, gene kalkarız. Âkif merhum ne diyordu?
"Âtiyi karanlık görerek azmi bırakmak... Alçak bir ölüm varsa, emînim, budur ancak. Dünyâda inanmam, hani görsem de gözümle. İmânı olan kimse gebermez bu ölümle: Ey dipdiri meyyit, 'İki el bir baş içindir.' Davransana... Eller de senin, baş da senindir! His yok, hareket yok, acı yok... Leş mi kesildin? Hayret veriyorsun bana... Sen böyle değildin. Kurtulmaya azmin neye bilmem ki süreksiz? Kendin mi senin, yoksa ümîdin mi yüreksiz? Âtiyi karanlık görüvermekle apıştın? Esbâbı elinden atarak ye'se yapıştın! Karşında ziyâ yoksa, sağından, ya solundan Tek bir ışık olsun buluver... Kalma yolundan. Âlemde ziyâ kalmasa, halk etmelisin, halk! Ey elleri böğründe yatan, şaşkın adam, kalk! "
Bu guzel ulvi ve yuce aynı zamanda birlestirici duygularınızdan dolayı cok cok tesekkūr ederm hocamgecen gūn gönūldaşım diye hitap etmiştiniz evet bu duygularda gönūldaşız fakat benim gönlūm zoru dikenli yolları zirveyi ama dogruyu gūzeli secti eger aynį ulkūyū aynı fikri paylaşyorsak ne mutlu bana sizin gibi bir abim gönūldaşįm oldugu icin Siire gelince duygular benim dugularım Ayaktan duraktan bana ne duygular beni uçurdu Saygılarımla
Muzaffer Bey Kardeşim, Öncelikle ilginiz için teşekkür ediyorum. "Gönüldeşim!" şeklindeki hitabıma gelince: Sayfama ilk kez gelen bir okuyucuya cevap vermeden evvel profilini ve yazdıklarını mutlaka incelerim. Sizin profilinizi ve yazdıklarınızı da inceledim elbet. Ve, böylesi bir hitabın yabana gitmeyeceğini anladığım için öyle hitap ettim. Bizim inandığımız değerlerin başında İslâm ve tâbî olduğumuz Türk töresi gelir. İkisinden de geri adım atmak yerine yere batmayı tercih ederiz. Sanıyorum yeteri kadar kısa ve net açıklayabilmişimdir. Bu vesîleyle kalbî selâmlarımı, sıhhat ve huzur dileklerimi iletiyor, Yüce Yaratana emanet ediyorum gönüldeşim. Muhabbetle....