El ele göz gözeyken ömrümüzün vadesi Dolsun diyordun dolsun ben de öyle diyordum. İkide bir bulmaktı sevdanın kaidesi Olsun diyordun olsun ben de öyle diyordum.
Umut ile yarına uyanırken hayaller Vuslatın kavşağında birleşirdi bu eller. Maziye ağıt yakıp ağlayan pembe güller Solsun diyordun solsun ben de öyle diyordum.
Gönülde cevher bulan değer vermez ziynete Sevda denen kitapta yer yoktur ihanete. İki cihan birleşse sevgilim sen cennete Yolsun diyordun yolsun ben de öyle diyordum.
Akrebin soğuk eli gösteriyorken beşi Yalnız senin yanında görüyordum güneşi. Yeniden yakar elbet rüzgâr sönen ateşi Yelsin diyordun yelsin ben de öyle diyordum.
Gün dönüp Âdemoğlu yenilse de zamana Gönül yarası geçer can katar canan cana. Mutluluk otağında sevdalılar yan yana Gelsin diyordun gelsin ben de öyle diyordum.
Ateş düşsün sineye düşsün de dağlamasın Feleğin zalim eli gözleri bağlamasın. Heyhat fani dünyada sevenler ağlamasın Gülsün diyordun gülsün ben de öyle diyordum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdanın Nakaratı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdanın Nakaratı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yabancı şairleri okudum,araştırdım,inceledim ama bizim şairlerimizi daha çok sevdim,beğendim.
Harika yazdığınız şiiriniz övgülerin en güzeline layık.ne söyleyeceğimi bilemiyorum.Bu tarz şiir yazarsanız severek okumaya devam edeceğim hoşçakalın değerli üstadım
beğeniyle okudum.
Gönülden tebrikler
selamlar..