(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana kimler Kurban olacak anam. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana kimler Kurban olacak anam. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden Kutlarım ana'nın yerini hiç bir kimse tutamaz yüreğinize emeğinize kaleminize sağlık mekanı cennet olsun annemizin sabırlar versin size ve ailenize saygıyla selamlarım sizi selam dua ile kalın saygılar
Anne denildiğinde içim bir garip sızlar.hele ki böylesi Anne şiirleri bir başka acıtır canımı yakar.mekanı cennet olsun anneciğinizin.ALLAH sabırlar versin şairim.bu buruk vede en güzel anne sevgisinin duygusuyla yazılan müstesna şiİrinizi kutluyorum.selam ve saygılarımla...
analar cennettir hocam yüreğine sağlık,çok güzeldi şiiriniz. tebrik ediyorum mekanı cennet olsun,bende anam yazdığım bir şiirim var hocam buradan sizinle paylaşmak istiyorum selam ve saygılarımla..
Ah Anam
Anam anam güzel anam Kokunu özledim geçmiyor zaman Dağlara ovaya çökerse duman Çekilmez bir zaman yel olmayınca..
Anam gözlerinden dökerdi yaşı Kaç yıldır görmemiş bacı gardaşı Ne bahar görmüş nede bir kışı Biriken göz yaşı göl olmayınca..
Analar cennettir sevdası büyük Yüreği yufkadır her yanı oyuk Ne yağmuru dinler vız gelir soğuk İçindeki yangın kor olmayınca...
On beşinde gelmiş yüzü gülmemiş Yanındaki adam kıymet bilmemiş Anne baba yokmuş kimse gelmemiş Yokluk gözü kördür var olmayınca..
Zaman akıp gitti geri gelmez ki.? Yanındaki adam halin bilmez ki.? Böyle çile ile ömür dolmaz ki.? ki.? Çekersin kahrını zor olmayınca..
Kader yazmış sizi bir birinize ALLAH ömür versin her ikinize Vahap hasret kaldı o sevginize Yaşanmaz bu hayat yâr olmayınca..
Vahap Ünsal 18 04 2015
vahap ünsal tarafından 10/12/2016 11:01:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eşiyle oğluyla, kimi kızıyla, Kimi içine gömüldüğü sızıyla. Her Birisi alnındaki yazıyla. Sırası gelenler ölecek anam. .........................başınız sağ olsun üstadım...
Sol yanımdan ağan ağrı, üzerimde gözlerin. Sen boşlukta tarifsiz dünya.. Bilirim Araf’ın öbür yanında ellerin semaya ve son duan bana/evlatlarına… DokuzAy dünya böğründe hançer; sağ yanımda sevinç öylesi bir ulumaki/ölüm sancılaşır her mısra sonunda…
Beni şiirin say, ölümlü dünyada şairimsin ana… Kaderin hangi yanındasın bilmem ama taç verilen değil;o taç’sın sen,insanın / insanlığın bağrında
Hem sol yanımda hem de sağ yanımda. İki meleğin dudakları arasında şiir’sin/aşk’sın/aşık’sın yeryüzünün vicdanı vicdanı vicdanı işte o ana’sın !
Güzel şiirli dileklerimle Kutlarım.
Çok çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…