Denizin ortasında yalnızlığımda kayboldum Sessiz sakin Ama biraz da hırçın Etrafım alabildiğince mavi Azgın dalgalar sessizliği bozar Yokluğunun acısını benden çıkarırcasına Mart kedileri gibi zamanlı zamansız Sahili döverken bembeyaz kudurmuş köpükler Gözlerim dalar ufka * Sen uçsuz bucaksız mavi gökyüzü Ben kanadı kırık martı Ben hazan mevsimi Ben hüzün yumağı olup Balıkçı teknesinde seninle sensiz nefes alırken Medcezirler yaşıyorum… * Önümüz bahar Ben yeminimi yine bozdum Seninle son baharımı yaşamak isterken Sen hangi mevsimdesin Hangi engin denizlere açıldın Hangi dalgaya kapıldın Hangi sahilde Mevsimlik aşklar ararsın? * Gökyüzü gibisin uçsuz bucaksız Engin denizlere benzersin Açıldıkça okyanusları hatırlatan Oysa! Benim için bir damla umuttun Gökyüzünden yüreğime düşen * Dinle sevgili! Yolumun rotası yok! Ben de pusulamı kaybettim. Deli fırtınalara tutuldum Alabora oldum Tutunacak bir dal Sığınacak bir liman bulamasam da Azgın dalgalara boyun eğmedim Senin önünde diz çöktüğüm kadar * Uzaktan bakınca Deniz gibi çok dalgalı Ve çok renklisin Yüreğinin derinliklerinde kendimden geçtim Ne dalga kaldı Ne de maviden kırmızıya değişen renkleri… * Aşkı yaşadım yaşayamadım her haliyle sende Seninle sensiz diyerek Daha da diplere daldıkça Yüreğinin derinliklerinde vurgun yedim, Vurdum gönül sahiline. Son nefesimi vermeden Yüreğinden tutunsam Tutunsam yüreğinden Hayata döndürür müsün? Döndürür müsün hayata?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Denizin Dalgasıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Denizin Dalgasıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz aşk gibidir Onun büyüsüne kapılmaya gör, Deniz bir meltem gibidir Onu hiç bir zaman anlayamazsın, Ne zaman durulur, Ne zaman coşar..! Issız koyları köpükten saçlarıyla Nazlı gelin edasıyla,usul,usul Öyle okşar ki, Kapılır gidersin büyüsüne , Deniz Aşk gibidir, Büyüsüne öyle bir kapılırsın ki, Ondan bir daha kendini asla alamazsın . Deniz Aşk'tır Onun nereden gelip, Nereye gittiğini bilemezsin şairim . Bu yorum da Asi Kız'dan Size armağan olsun M.yavuz
Müzeyyen yavuz tarafından 9/11/2016 5:04:40 PM zamanında düzenlenmiştir.