sevmezse, sevilmezse insan; mezarı olmadığına bakmayın siz, o yaşayan bir ölüdür.....mlk
güneşim akşam olmadan battı dertlerime dert kattı yer sarsıldı toprak ayağımın altından kaydı sendeledim; kalbimin kırıkları sanki ruhuma battı, kanattı...
hissettim kırıldı yüreğimin fay hattı çöktü duvarları sonsuz sevdam enkaz altında kaldı...
geceme ay doğmaz artık sabahta olmaz mevsimlerin farkı kalmaz birbirinden ilkbahar, yaz, sonbahar, kış hepsi hüzün hepsi hüsran...
martılar terkettiyse aşık olduğu denizleri karanlık gecede yıldızlar eskisi gibi parlamıyorsa yüreğimde dağlar tümden yandıysa çöle döndüyse yemyeşilçiçekli ovalarım çiçeklerini döküp meyve vermiyorsa ağaçlarım...
sevdam umudum mahşere mi kaldı bircan bir canımı benden aldı bana yaralı bir ruh, ölü bir beden kaldı...
yüreğim ağlıyorsa çığlık çığlık sonsuz acılarım sevgimin yerini almışsa dualarım var Allah’ima fay hattıda kırılsa yüreğimin yerle birde olsa ruhum sen kerimsin Rabbim umudumu ben yaşadıkça benden alma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRILDI YÜREĞİMİN FAY HATTI ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRILDI YÜREĞİMİN FAY HATTI ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırılınca hayata dair umutlar;insan yaşayan ölüdür..:(.....Keşkeler hep dilde avuntudur !...Allah yüreği sevgiyle yaşatır; kinle öldürür.....sevebilmek lütuf...seven yüreğine sağlık ... selam ve muhabbetle
Evet arkadaşim 'seven sevilende köle'. emin olmasada sevildiğinden eminde olamaz zaten, sevdiğinden emindir insan sadece, sevilmek o kesin degilki hep muamma gerçek olanı çok az çoguda sahte.Allaha emanet olsun kalplerde, ne diyelim şiirlerimizde yaşanmış yaşanmamış yaşanmak istenen veya istenmeyen herşey satır satır gelir dile. saygı ve sevgilerimle.....