Sevmeden sevdim demez, yalangözyaşı dökmez Sevmediği bir kalbe, sevgi çiçeği ekmez Acının en hasını, çekmeden çektim demez Dimdik yürür dertlere, kimseye boyun eğmez Cesaretin nişanı, çekilesi nazları Yürekleriyle sever, Karadeniz kızlâri.
Çılgındır sevdi ise, Karadeniz gibidir Hakkında hüküm veren, aklı değil kalbidir Korku nedir bilmez hiç, cesaretin dibidir Kötülük düşünemez, yüreği hep sabıdır Cesaretin nişanı, çekilesi nazları Yürekleriyle sever, Karadeniz kızlâri.
Dik durur ülkem gibi, hain olmaz alçalmaz Sırtından vurulsada, tirsip altında kalmaz Dayanır tüm acıya, kendini yıkmaz salmaz Özü sözü bir olur, kimseden ahta almaz Cesaretin nişanı, çekilesi nazları Yürekleriyle sever, Karadeniz kızlâri.
Severse candan sever, aşkı arşa ulaşır Korku nedir bilmez o, boyun eğmez savaşır Huzurludur bakışı, mutluluğu bulaşır Sevgisinden taç yapar, alır başında taşır Cesaretin nişanı, çekilesi nazları Yürekleriyle sever, Karadeniz kızlâri.
27 Ağustos 2016 Mlk
Karadenizli dost şairemden bir dörtlük.teşekkür ederim yüregine saglık sevgilerimle... ..güney_su..
yürekleri hep engin denizler gibidir kalplerinde sevginin sırları gizlidir başa taç edersen kadının da dibidir "Cesaretin nişanı, çekilesi nazları Yürekleriyle sever, Karadeniz kızları"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu ne güzel bir anlatım .Karadeniz kızları mert ve cesur olur .Sevdim mi adam gibi yüreğiyle sever .Yüreğinize kaleminize sağlık beğeni ile okudum . Saygılarımla selamlar .
ben de bir karadeniz kızı olarak diyorum ki, yürekleri hep engin denizler gibidir kalplerinde sevginin sırları gizlidir başa taç edersen kadının da dibidir "Cesaretin nişanı, çekilesi nazları Yürekleriyle sever, Karadeniz kızları"
yürek sevdimi akıl peşinden gider.eskilerin sevgisinde sahtelik yoktu şimdikilerin içinden ayıklasan ayıklanmaz sahte sevmeler ama yinede sevgiye boyun eger her yürek. teşekkür ederim saygılarımla...