canım çok acıyor Cehennem düştü sanki içime cayır cayır yanıyor
çaresizlik beni kavuruyor hayallerim kanıyor ben ölmeden umudlarım ölüyor...
kalbimi aldılar aşkımı söktüler içimden sevgimi vurdular attılar bir kabire ah yüreğim ah yüreğim ç o k açıyor...
dünyamı yıktılar kolumu kanadımı kırdılar mutluluğumu çaldılar ölmeden ben hayallerimi öldürdüler bir elvedayi bile çok gördüler mahşeri vuslat artık emelim buna yeminli seven yüreğim Allah’im dan tek dileğim tez al benide yanına bu dünya fazla kötü bana ağır geliyor herşey sol yanıma...
solan yapraklar gibi yerlere düştüm Yarab....
yüreğim ç o k açıyor yüreğim ç o k k açıyor yüreğim ç o k k k açıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKTILAR DÜNYAMI ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKTILAR DÜNYAMI ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mahşeri vuslat artık emelim buna yeminli seven yüreğim Allah’im dan tek dileğim tez al benide yanına bu dünya fazla kötü bana ağır geliyor herşey sol yanıma...
solan yapraklar gibi yerlere düştüm Yarab....
yüreğim ç o k açıyor yüreğim ç o k k açıyor yüreğim ç o k k k açıyor...
Hasret akmış gönül pınarından, çağlayarak,Katmış önüne sitem yüklü kelimeleri, Hoş bir şiir sunmuş bizlere...Gün eksilmesin pencerenizden. .. Gönülden kutluyorum şiirini ve yüreğini,kalemin daim olsun gönül dostu. Sevgiler, saygılar