Günler aylar oldu, beni unuttun Yaş kalmadi gözde, özü kuruttun Sinemde harlanan, aşkı uyuttun Aşk güvercinini, saldın uçurttun Yolumda engel var, sevdansa yokuş Aklım sus sus diyor, yüreğim konuş.
Senden bana gelen, sayfa bembeyaz Mevsim kışa göçtü, yüreğimse yaz Sevgimi ruhuna, eyledim niyaz Sevdam yanar kalpte, vursada ayaz Yolumda engel var, sevdansa yokuş Aklım sus sus diyor, yüreğim konuş.
Ahtımız nasıldı, şimdi ne olduk Sen bensız ben sensız, gül gibi solduk Sonsuz mutluluğa, bir adım yolduk Sevdayla hemhalken, acıyla dolduk Yolumda engel var, sevdansa yokuş Aklım sus sus diyor, yüreğim konuş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIM SUS SUS DIYOR YÜREĞİM KONUŞ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIM SUS SUS DIYOR YÜREĞİM KONUŞ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahtımız nasıldı, şimdi ne olduk Sen bensız ben sensız, gül gibi solduk Sonsuz mutluluğa, bir adım yolduk Sevdayla hemhalken, acıyla dolduk Yolumda engel var, sevdansa yokuş Aklım susma diyor, yüreğim konuş.
En güzel aşkı... şiirler anlatır.. şair yüreğinde her zaman hüzün doludur.. dalından koparılmış çiçeğe benzer ... susuz vazolarda kalmaması dileğimle.. kutlarım yürekten..
"Gönlüm sana doğru yelken açmışken Faydan olsun diye nefes ver dedim Ya ben duyamadım ya da sustun sen Okyanus ortasında rüzgar bekledim Yolumda engel var, bu sevda yokuş Aklım sus be diyor, yüreğim konuş."
Mevsim kışa göçtü, yüreğimse yaz
Sevgimi ruhuna, eyledim niyaz
Sevdam yanar kalpte, vursada ayaz
Yolumda engel var, sevdansa yokuş
Aklım sus sus diyor, yüreğim konuş. YÜREĞİNE SAĞLIK.....MÜKEMMEL YÜREK SESLERİ....TEBRİKLER......