bakamadım gidişine gözlerimi kapadım korkuyordum gitmenden emindim oysa beni çok sevdiğinden bu gidiş neyin nesi canımın içi...
giderken hiç sızlamadımı için beni benden çektin aldın içime cehennem narini saldın Ruhumu gözlerimi kalbimi ç/aldın bana ne bıraktın yaşayan; yaşamaksa yaşadığı acılarla nefes alan, ölü bir beden sana özlemle, sana hasretle, yok olup giden biran önce gelsin diyerek an be an ölmeyi bekleyen...
Tankla geçtin sanki üzerimden ezdin taradın bombaladın lime lime oldu kalbim darbe yaptın gönlüme neden ? dur dedim, kıyma; bu sevgi bu aşk bizim çok yakardım; hiç sevmemiş gibiydin beni yok saydın...
suçladın yargısız infaz yaptın yağlı urganı nazikçe öptüğün boynuma için ciz etmeden; nasıl taktın...
Aşkıma hüküm verdin tekmeyi vurdun bağrıma seni candan çok seven kalbimi a s t ı n delice sevdiğim kalbinde kurduğun dar ağacına...
gözlerim ağlarken gidişine gittiğine değdimi sevgili, değdimi şöyle Vuslati demi sattin, ayrılık denen o illete mal.. varlığını mı çoğalttı sessizce gitmen, içimi çok kanattı canım dediğim can; canımı acıttı gayem; senle, gerçek aşkı yaşamaktı isteseydin yok dermiydim ömrümü bile ömrüne hibe ederdim yoluna can verecek, öl desen ölecek kadar, seni çok sevdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU NASIL BİR DARBEYDİ; DELİCE SEVEN GÖNLÜME ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU NASIL BİR DARBEYDİ; DELİCE SEVEN GÖNLÜME ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zebunu olduğumuz hayatın rehini bendeki kayıtsızlık, yırttı göğsümü yüreğimin umarsızlığı. Gitmen sana mi ki ! Ya yazılan bahta, yada bir masala. Adın gökyüzümde yazılı, sevdan yıldızlarımda. sen beyaz düşümdesin her an. Ben, irin yalnızlığımın eşiğindeyim........deyiverdim güzel şiirinize....
Sevda ve özlem katmer katmer sarılmış şiirin dallarına Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. saygılarımla...
Hiç kimse için değmez ölmeye gidene inat hayata daha sıkı tutunmak gerek Yüreğinize sağlık değerli şairim güzel şiirinizi kutlarım selam ve sevgilerimle
İnsan hissettiği duyguları en güzel yazarak anlatır. Çünkü yazmak yaşamaktan doğar… Konuşarak ifade edemediklerimizin bahsinde yazmak imdadımıza yetişir. Hissettiğimiz duygular, yaşadıklarımız, amaçlarımız, acılarımız bu vesile ile yazılarımız insanlığa ulaşır. Şair sevdiğinin duru güzelliğini, kalbini öyle mukaddes bir yerden seyrediyor ki kelimeler tıpkı Orhan Veli’de olduğu gibi kifayetsizleşiyor. Sevgiliyi anlatmak için çıktığı bütün seyahatlerden eli boş dönüyor. Anlatamamanın bahsinde kıvranarak bambaşka sularda kulaçlar atar yüreğimiz. işte böylesi bir ahval ile şair kalemini konuşturmuş, yürekten tebrik ediyor.
Sevdanın şeleğini sırtıma vurdun gittin Ne yapmıştım ki sana canımı canda dittin Tak ettirdin canıma bak sende bende bittin Bu kadar zalımıydın,bu kadar mı vefasız ?..Durak YİĞİT
duygularınızı güzel yansıtmışsınız..
Tebrikler..