belki sanane diyeceksin ama; merak ettim işte ..iyimisin.
aklım sende ruhum ah bir sana gelebilse ruh eşimsin diyebilse ve sana bunu duyurabilse çaresizlik bana azap versede inan mutlu olurdum mutlu oldugunu ruhum dahi görebilse...
her aşkın içinde vardır iyi kötü anlar anılar kötü anıları kilitlerim bir sandıga unutmak degilde hatırlamak istemem anahtarını kırar bir kuyuya atarım aklımın en ucra köşesinde...
en güzel anılar, onlar; hep baş köşemde gözümün herdaim önünde kulagımda çınlamakta sesinde nefesinde hala seviyorken silinmezki silsemde zaten Mahşere dek silmemde...
sevmiyorsam bittiyse sevgim eger dünyada kral olsa hatırlamam bile...
unutmam u n u t a m a m sevgim bitmemişse mazeretsiz gidip beni üzeni bile sevdim diye bazılarınca; bu bendeki kötü bir huy belkide...
unutmak bilmeyen unutulmak istemeyen istersen sen gurursuz de aşkta gurur yapan asla sevmesin seviyorum demesin ne dersen de ama; önce beni seviyordu de neysem oyum ben; oldugum gibi onursuz; vede gurursuz degil, gerçekten seven bir kadın işte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERAK ETTİM İŞTE; İYİMİSİN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERAK ETTİM İŞTE; İYİMİSİN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şöyle dön bak ardına Kırdığın onca kalbi Nasıl tamir edersin ? Yürekte bin-bir yara Nasıl koyup gidersin.? Ben'den uzak diyara..
Bazen yüreğinden geleni bir an dilinden söylersin.. Sonrası dilinden gelenin acısını,bir ömür yüreğinde yaşarsın. Şiir dilin daim çağlasın değerli usta kalem dostu,nice güzel paylaşımlara.. Selam dua ile
harikkkkaaa!
tebrikler
tebrikler
tebrikler