Selam veriyorum, dönüp almıyor Üzülüyorum çok, halim bilmiyor Gözümden yaş değil, hicran damlıyor Acıya boğuldum, beni görmüyor Candan sevilirken, gittin el oldun Mutluluğa giden, en güzel yoldun.
Sevdim seni çok, herşeyim oldun Canıma can dedim, içime doldun Sevda çiçeğimdin, severken soldun Aşk ile saracak, vefalı koldun Candan sevilirken, gittin el oldun Mutluluğa giden, en güzel yoldun.
Sensiz bu gözlerim, uyku bilmiyor Doktor çare değil, acım dinmiyor Sen yoksan hiç birşey, içe sinmiyor Ne olursa olsun, yüzüm gülmüyor Candan sevilirken, gittin el oldun Mutluluğa giden, en güzel yoldun.
Bir görsen halimi, yalnız avare Yanıyor yüreğim, büyür o hare Kalbimi söksemde, etsemde pare Peşinden ağlamak, değilki çare Candan sevilirken, gittin el oldun Mutluluğa giden, en güzel yoldun.
Dön desem gel desem, hatırım varsa Koşarak gelsende, kolların sarsa Ellerin dolanıp, saçım tarasa Gözlerin gözümde, bizi arasa Candan sevilirken, gittin el oldun Mutluluğa giden, en güzel yoldun.
Mutluluk duyarım, candan sararsan Yanarım gönüllü, aşktan yakarsan Canımı veririm, aşkla bakarsan Gül açar yüzümde, selam çakarsan Candan seviyorum, el olma bana Aşktan öte aşkla, gelirim sana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HATIRIM VARSA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HATIRIM VARSA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.