Sapıp ters güzergaha kapıları kapatıp Çıkarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok. Yorgun hayallerini tek tek önüne katıp Bıkarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok.
Göklere yatak serip kurarken düşlerini Felek ertesi güne erteler işlerini. Sabredip niyaz edip belki de dişlerini Sıkarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok.
Aşarak nice dağı, hasret denizlerini Vurursun taştan taşa çaresiz dizlerini. Kirpiğinin üstünde geçmişin izlerini Yıkarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok.
Yaşanan duyguları yüreğinde aklayıp Akıp giden zamanı bir gülüşe saklayıp. Yazdığın son mektubu bir kez daha koklayıp Yakarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok.
Kumaş çok kısa geldi dikiş bilmez terziye Kefeleri boş koydu durmadan teraziye. Şöyle geçmişe dönüp gözyaşıyla maziye Bakarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok.
Gezgin arı çiçekten toplar her gün balını Sen ki koca çınarsın yel mi kırar dalını. Yokuş aşağı inse su hep bulur yolunu Akarsın deli gönül bu yolun dönüşü yok.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Yolun Dönüşü Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Yolun Dönüşü Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_________________________________Selamlar