Helal haramı bilmez heybesine koyandım Ezanları değil de çan sesleri duyandım İlahi bir aşk ile seher vakti uyandım Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Günahlara meyilli sevaplara kıyandım Cenneti yalan bildim iblise sırt dayandım Bir ezan sesi ile gafletlerden uyandım Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Bir Allahın kuluna selam verip almadım Ezan okunsa duymaz namaz ise kılmadım Ahirde ahret gördüm benliğimde kalmadım Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Karşılaştığım insan her kim olursa olsun Menfaatim önceydi yeter ki cebim dolsun Bir gün kendi kendime sordum sen nasıl kulsun Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Bilinmez gafletlere ikilemlere düştüm. En sonunda kuyumu kendi elimle deştim Ve bir gece bir anda kötülükleri aştım Tövbe ye niyet ettim bir cuma sabahında.
Elif oldum vav ile doğru hedefe vardım Tevekküle yöneldim yaralarımı sardım Günahlardan arınıp tüm zincirleri kırdım Tövbeye niyet ettim bir cuma sabahında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Cuma sabahında 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Cuma sabahında 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_____________________________Selamlar