-Öyle ihtiyacım var ki avuçlarıma yine dokun hadi-
Issız bir liman gibidirler Sessizce rotanı çizer açılırsın gönlümün kıyılarından Mavi sularına dalmadan sakin ayrıl ayrılığın k’arasından, Geçtiğin yerlere kokunu bırak En kaybolmuşluğumda bulayım seni, en çaresizliğimde en bedbaht halimde enlerin ışığı vurduğunda gölgeme Küçük tebessümler deryasına dalayım bende, ürkek halimin renkleriyle
Ve sen; Gecenin gündüzü en yoğun beslediği an da kır camlarını gözyaşımın
Düşünsene;
Ben yaralı serçe iken, sersem bir rüzgâr idin Ne kadar hızlı essende, dağıtmıyordun kirpiklerini kanatlarımın Ve sen; yaramaz bir yazgının düşlerinde sığdırıyordun beni tenine Ve sen; pembeleşmiş yanaklarının acı terine karıştırıp besliyordun beni elinle Ve sen; kalp krizi geçiren nefes alıp verişlerine soluyordun beni Ve sen; dişleri keskin hayatın karmaşasından alıp, huzurun iğne deliğinden geçiriyordun beni Sen ki; Korkusuz kartal edasıyla havalanıp pençeliyordun aklımı kemirenlerin ellerini Ve sen; Ne gökyüzü ne de okyanusun mavisi içimde ki içimden daha engin ya da derin.. Bilki yüreğim uzun zamandır senin.. Ve sen sersem! ben en çok sen(d)im...
"Belki de bahtımızı kirlettiler yalan sözlerle... Gözyaşı temizlemez mi kaderimizin kirli sahifelerini? Denesek dağıtır mı yaz(g)ımızı satırlara mürekkep lekesi gibi... "
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaramaz bir yazgı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaramaz bir yazgı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her satırını okudukça kıskanmadım değil:) hatta dedim ki ben niye böyle yazamıyorum valla bak :) birde dedim ki hiç utanmıyor mu böyle güzellikleri yazıp gözüme gözüme sokmaya:)
ve sen benim gamzeleriminin en şımarık tebessümüsün ya kurban olurum seni verene ben kurban olurum o güzel yüreğine yazgın hep huzura koştursun seni inşaAllah.. Öpüyorum şiirin güzel yüreğinden benim hep ihtiyacım var şiirlerine dokunmaya hep sen yaz e mi canımıniçi,özletme kalemini, kelamını..
<3
ha unatmadan günümün şiiri doydum şiire ...
Nagihan ERGÜL tarafından 8/15/2016 11:21:08 AM zamanında düzenlenmiştir.