(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cennet ,cehennem ,iblis... şiirinizin çizgisi değişmiş birden..? Alışılan tarzının dışında söylemler bunlar... size yakışmadı. Son yazdığınız şiirde güzel bir son vardı..öyle de olmalı hayat çok kısa çünkü ...
Yarından sonra benden kurtuluyorsun... Gidiyorum.. Artık meydan senin... Senden tek dileğim lütfen zamana takılma ..okuduğum ilk şiirin gibi ol ÇOCUK...
edebiyatçı mı..? O kim ki? Ben sadece şiirlerin gölgesinde dinlenen hiç kimseyim... belki de şu karşı bankta oturan elleri titreyen yaşlı teyzeyim kim bilir... yaptığım tek şey hayatın gözlerime yansıttıklarını kelimelerle resmetmek Ölüm,hüzün,ayrılık,hüsran,ihanet.. benim tapulu konularım sana bu konularda yazma izni yok ÇOCUK.. hayatın güzel yanlarımı yaşa ve yaz..biz de zevkle okuyalım..
aynı çizgide pek duramam öyle uzun süre.. duruyorsam tutan vardır elbet.. bu bir kişi de olabilir bir varlık ta.. elbet bir edebiyatçıyla aşık atacak donanımım yok.. hem haddim de olamaz.. fikirlerinize önem veriyorum.. bazılarını bilhassa cımbızla çekmişliğim oldu.
şiirlerinizi sitede tutma süreniz malum olduğu için görmemiştim.. kusura bakmayın.. Ben bu kavramlara yabancı değilim...sadece çizginizi değiştirmenize üzüldüm o kadar.. Hayatı istediğimiz şekilde resetleyemiyoruz ne yazık ki..
Malum son yazdığımı silip yerine bununla değiştim.. ilaveten bu kavramları siteye geldiğim ilk günden itibaren neredeyse 2-3 ay işledim.. tabii siz göremediniz onları.
Hayatın içindendi şiir. Anlatın anekdotlar birebir yaşanır olaylardan seçilmiş olmasi gecekciligi daha bir güzel yansıtmış duygulara ve şiir severlere. Kutluyorum gönülden. Selam ve de saygilarimla.
"bir aşk düşün ayrıldığı kalpten sonra bir daha hiç bir kalbe girmeyen" Var mı acaba gerçekten bu denli içten sevebilen..Ayrıca şiirin muhatabı çok şanslı. Bu aşkı kaybetmesin bence Clair.. Güzeldi güzel kalem.. Sevgiler..
şiirinizin çizgisi değişmiş birden..? Alışılan tarzının dışında söylemler bunlar... size yakışmadı.
Son yazdığınız şiirde güzel bir son vardı..öyle de olmalı hayat çok kısa çünkü ...