(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir dizisi.. aynı temanın işlendiği bu kaçıncı şiiriniz saymadım .. güzel ,okunası,anlamlı güncel şiirler yazıyorsunuz da... artık finalde kavuşma olsun diye merakla okuyorum hayır yine bunun da sonu bir muamma... artık bir sonrakini merakla bekleyeceğiz..:))) Neyse şiir adına yazılan her kelime bence güzeldir ..
doğru biz sadece tek tarafın yazdıklarını okuyoruz.. belki de karşı tarafın yazdıklarını okursak acaba tarafı mı değiştirir diye düşünüyorum.. hani anadolu'da vardır ya.. kız tarafı ,erkek tarafı diye.. ben daima kız tarafından yana düşünmüşümdür... Biraz acımasızca belki..
( Ayrıca bahsettiğin şey tabii ki iki kişiliktir de..şiirlere işlenince çok kişilikli oluyor ve bizim yaptığımız gibi her kafadan bir ses çıkıyor.özel duygular da demorilize oluyor..) kim ne derse desin duygular konusunda istikrarlı davranmalı...
aslında bunun ben de farkındayım Nilgün.. bazen kendime diyorum ki; hep aynı yerdesin.. veya aynı yerde aynı şeylerle meşgulsün.. biraz çık dışarı ya da çıkamıyorsan da farklı odalara salonlara geç.. en olmadı balkona çık diyorum ama ne fayda..
bir de şu var.. aşk dediğin iki kişilik evet lakin bunu yaşayan ben isem mutlak bir tarafı hep ben oluyorum..
bir taraf bitaraf bertaraf püfff uçtu gitti şimdi neyi anlatacaksam
kalp gibi atıyoruz biz.. hani kalp grafisi vardır bilirsin.. böyle bir iner bir çıkar çizgi.. ha işte tam da öyleyiz.. ama kızmaz sana emin ol.. çünkü seni seviyor ve saygı duyuyor.. bir kaç sohbetimizde geçtin.. yani bildiğin dedikodunu yaptık :)