(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eleştiri diye bi şey var bende eleştirimi yazıyorum diğerlerine de bakıyorum sizinkilere de.. Dilek usta da rastgeldi onu söyleyiverdim isme karşı bi hedeflemem yoktu. Bana göre bunlar şiir olma kıvamına gelemeden Aceleci bir gevezenin güzelim fikirlerini heba ediş tarzı Sitenizi takip etme ( evet takip ediyorum ) sebebim de budur zaten düşünce zenginliği
Şaşkın Clair.. çekinme söyle benim uydurukçu olduğumu.. çünkü ben emek verilmiş mısralara şiir derim.. Ki bana göre şiirin kuralı yoktur.. Özgün ve özgür yazılandır şiir.. Uydurukçu heee. ehh sana sorarım güzel insan ben :))))
1= söylerim bundan çekinmem 2= madem ki şiir değil ki değil.. ve senin aradığın bir şiir okumak.. sitede yüzlerce şiir yazdığını iddia edenler var.. öyle değil mi bulutun kızı..
Güzel ve iyi seyler diyorsun. Bunlar zaten çok sorgulanmadan giriyor hayatımiza. Sonra bakıyoruz ki bu güzel ve iyi seylerden çatlak sesler geliyor.. ıste bundan sonra basliyorsun iyi ve güzelleri sorgulamaya.
Mutluluk diyorum halusinasyon gibi biraz.. emin olma derdinden mutluluğu uzun soluklu yaşamak pek mümkün değil.. yine de an içinde olu dolu yaşıyorsun yalan yok.
teknolojide biraz geride gibisin ..2 GB neymiş ya 1 TB bile nerdeyse geçmişte kaldı. artık 3 boyutlu yok yok 4 boyutlu şiirlere başlamalısın.. ya da boyut ötesi de olabilir... bugün bir şiir okudum gerçekten boyut ötesiydi...:)) neyse güzeldi... okunabilirlik düzeyi yüksek , anlaşılabilirliği de o mertebede dizeler.... ( biraz edebi konuşayım dedim hani uzmanlık alanım ya güya..) tabi yazdıklarım anlaşılır değil mi yanlış anlamazsın inşallah... kelimelerin anlamlarını parantez içi açıklayabilirim..:)))
Ama hiç bi Zaman ortada bi şiir yok..