(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
belki de senin edebiyat dersine girmişimdir ne malum.. ama hafızam kuvvetlidir..göze yi göz anlayan bir öğrencim olmamıştı...:))) caza konusuna gelince ben unutmam da asıl sen unutma ..çocukları çabuk unuturlar..:)))
Edebiyat Hocam geldi aklıma.. yıldızımız hiç barışık değildi.. kendileri ceza vermek yerine not kırardı.. ama sen O na benzeme.. cezam saklı kalsın.. belki unutursun belli mi olur :)
:))))....... demek göze' yi göz anladın öyle mi.... yok artık. siz gençler böylesiniz işte... !! ne yapsam ceza olarak notunu mu kırsam..???? biraz önce yazdığın yazı için yorum yapmıştım onu mu değiştirsem.... bak olmadı.. bir cezayı hak ettin artık.. düşünmem lazım..!
valla diyecektim ki " su dediğin bırak gözden, gözeden aksın" iyikide dememişim öyle.. kocaman bir gaf olurdu bu.. gerçi şimdiki de küçük sayılmaz ya pek :)
yanlış mı yazdım diye tekrar baktım yorumuma.. GÖZ değil GÖZE .... yani saf su kaynağı anlamında yazmıştım..... :))) bu kadar çabalamadan sonra asla gözden yaş akmamalı.. sıkı tutunmalı ..sondan başka durak yok.. ( nasihat )
Kendi ruhunu bedenine çağırmak kopmak degil de mantıklı bir durum aslında. Zira; ruhlarımızı başka bedenlere hediye edip tepeden bir güzel yuvarlanışını izliyoruz yolculuğumuzda. Hem gördüklerimizi not almak belli bir zaman sonra sıkıcı olmaya başlıyor. Çünkü, kalbin ve hafızanın sayfaları "yok yapma" diye tepinmeye başlıyor. Sonra diyorsun ya.. sonrası yok çünkü hiçbir şeyden emin değiliz ve bu korkunç bir cinnet.
ruhlarımızı başka bedenlere hediye etmek.. sonra tepeye kadar çıkarılıp bir güzel yuvarlanmak öyle.
haa burada beraber yuvarlanılsa amenna.. hem hoş olurdu.. hay benim aklıma diyesim geldi senin yerine :)
ama öyle olmuyor işte.. beraber çıktığın tepede kalıp sen yuvarlanırken el ve kol ile yapılan bilumum hareketlerle kendini tatmin ediyor.. neyse detaylar merak edilesi şeyler değil.
duru ve içtendi.. gözeden akan su gibi..