Temizle Rabbim ruhumu kirleten ucubeleri, Akıl fikir ve bana ya Alim-i Zülcelal. Derdiler kopardılar zihnime ektiğim çiçekleri, Yıkıldığım da ayağa kaldır beni ya cenab-ı ba-kemal.
Ağlasın gözlerim benden müsadesiz, Geçmesin zamanımdan bir an zikirsiz, Koyma beni düşman yanında fikirsiz, Sen munisin Ya Rabbi biz çaresizleriz.
Kıpırdasın kalemim senin izninle, Yoksa konuşamam ben benden olan şiirlerimle, Ferahlıyorum ben senden olan sözlerimle, Huzurlu kıl beni Ya Rabbi adaletinle.
Yüzüm yüzüne bakamıyor utancından, Nasıl saklansam bana inanan insanlardan, Gözümü kapatsam da kurtulamıyorum ki vicdanımdan, Ne istedi fani oğlu bende ki bu seyyahtan.
Her mesafe daralır ve kısalır biliyorum, Nedendir bilmem ateşe yaklaşdıkça donuyorum, Kendimi seyretdikçe hıçkır-hıçkır ağlıyorum, Şafak kısalıyor ben günde beş defa sayıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duanın şiiri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duanın şiiri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmesin zamanımdan bir an zikirsiz,
Koyma beni düşman yanında fikirsiz,
Sen munisin Ya Rabbi biz çaresizleriz.
Yerler gökler duaile ayakta dururmuş.Dua müminlerin silahıdır.
Bilhassa namazdan sonra yaptığımız dualar içimize ferahlık ve huzur verir.
Şiirinizi beğeniyle okudum.Umutlarınız gerçek olsun. Sağlıcakla mutlu kalın.