Baksana bir kahve falı güzelim, Öylece sessiz sesiz duruyorsun, Tamam utanıyorsun anlıyorum, Ben de fala inanmam gerçi ama, Sen anlatınca güzel oluyor be, Senin yalanını bile seviyorum kız kömürcü..
Kömürcü dedim diye darılma sakın ha, Ben senin o kömür gözlerine kurban olurum. Tebessüm edince yumulan kaşlarını çatma bana, Sen benimle özgür ol,ben senin sırtına kanat olurum.
Kahve falında kalmıştık,
Hani derler ya,şurada uzun veya kısa bir yol var diye, İşte sen o yolları birleştir,canımı ye. Sonra, Bir kahve daha içelim ama bu sefer çikolata eşliğinde. Çikolatanın fıstığı ve tadı sen ol, Ben ise sahibi,nasıl teklif ? Bana sorarsan güzel ve yerinde..
Sana demişler ki, Bak! kız kısmı nazlı olur fazla yüz verme tepene çıkar, Ah be bir bilsen ben seni zaten baş tacı etmişim, Öyle bellemişim. Ben toprağın oğluysam,sen ise su,nüfuz et iliğime kadar, Sen hele bir dene,göre bak gövdemizden çiçekler doğar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kömürcü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kömürcü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.