(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bildiğin ve emin olduğun , sonunda güzel şeylere açılan bir kapıya varacak o yolda bir başkasıyla yürümek midir mutluluğun tekrarı.. yani o yol.. sana eski yoldaşı hatırlatmaz mı.. bu haksızlık mıdır aslında.. kendinden çok eski yoldaşa.. yani bunlar karışık konular.. yeni bir yol çizmek.. evet riskli.. bunun zaman hesabı var... bazen de zamanı yoldan evvel hesaplamalısın.. falan filan işte..
Birde şu var denenmemiş bir yolda neyle karşılaşacağını bilemezsin.. Huzura açılan bir kapıda olabilir, cehenneme açılan bir kapıda olabilir bazen bu riski göze almaya değer... Zaten hayatta risk yoksa koy çuvala at gitsin o yaşamı..Seviyorum düşündüren ve yazıldıktan sonra bir çok mananın içeriğini çözümlemeye.. Sen çok yaşa.. yine gevezelik ettimse affola..
Gideceğin yolu kalben ve ruhen tam anlamıyla güvendiğin ve seni bekleyen birisi çizmiş ise tereddütsüz gözü kapalı gitmelisin... Yok eğer küçükte olsa bir şüpte varsa o vakit yolu tayin eden pusula senin ellerinde olmalıdır ki hata yapıp kaybolmayasın... Dedim gitti .. Çünkü ben öyle yapıyorum hiç tereddütsüz gidiyorum mesela.. ve diyorum ki sana gelen her yol başım gözüm üstüne.. :))
yolun gidişatını tayin etmek.. hazır bir yolun istikametini mi değiştirmek yoksa hiç gidilmemiş denenmemiş bilinmemiş yeni bir yol mu icat etmek kendine.. ve kapı meselesi.. kapının ardı meselesi.. kilit ve anahtar.. geçecek zaman.. yola yoldaş olacak biri mi.. yolun sonunda kapıyı açacak ev sahibi midir yolu yürütecek sebep.. aslında her birine sayfalar yazılabilir.. mesele yazdırmaya sebep biri yürütecek kadar kudretli biri.. ikna edecek biri değil.. inandıracak biri.. vs vs
bak gördün mü nice ışıklar yakıp kapattın.. ama ışık bu.. bir kez yansın yeter ki.. gözlerin karanlığa zor alışır
içimden gelenleri pek kırpmam.. bu yüzden pek çok kişinin nefretini kazandım.. kendimle gurur duyuyorum ama.. çünkü ben melek değilim.. şeytan da değilim ama.. :)
sen mi.. ölmek için geliyorsa biri.. unutma.. en büyük cinayet= ölmek için geleni öldürmemektir. dene bak.. inan çok keyif alacaksın