(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ananın hatırına tüm kadınları sevdin öyle mi :) kıyameti tüm gelinler koparır :))))))) yok bunun aksisi ise başında saçın ağzında dişin kalmaz çapkın ..birini hatırlattın bana aynalı kemerciği :)
M.Ö kalmışım yani :) kutsal kadın :)))))) şaka bir yana şu tezatın tınısı yo mudur sizce :) peki cehennem sadece kadınlar hamamı mıdır :) aynalı kemere gelince artık ayağa düştü
abla eskisin sen.. aynalı kemer mi kemercik mi her ne ise bilmem.. tüm kadınları falan sevmedim.. hepsi yalandı.. ikindi vaktinde uydurdum.. kabahat var ise o vaktindir benim değil..
bir ikilem var ortada.. sözün hatırlattı.. şayet cennet anaların ayağı altında ise neden cehennemim dibinde hep uzun saçlılar olur.. bu bir tezat değil midir sence ?
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı köy beğen diyecem ama sana haksızlık olacak. Zira; bazen kişiler belirler figüran ya da başrolde olmayı diyecem bu sefer beni afaroz edecekler bana yazık olacak. Yani aslında kişi nerdeyse biraz kendisi belirliyor konumunu.
Ne bilim ya benim alanım psikoloji ama bu şiir bir sosyolog istiyor. İkinci hakkımı da sosyolojiye mi adasam napsam:)
gidene canı cehennem olacak kapılar hazırladım.. kalana da öyle.. yani olsun.. olmalı da hem.. başlayan her şey bitecek nasılsa.. ben sadece sonu başa çekme derdindeyim..
yok sen sabırlısın hem biraz inatçı.. inançlısın da aynı zamanda.. senden kaçmaz .. yeter ki istemeyegör.
Anladım zemin hazırlayıp dinamitleri döşüyorsun. En zayıf halka olarak kim basarsa buuum :) Vrya kim bastırırsa artık.Kovulmak hazzını yaşamakta ne gariplik olacak. Haz bu kime ne;) Dilediğini yapmakta keyfine kalmış Fransiyum.
Anladım zemin hazırlayıp dinamitleri döşüyorsun. En zayıf halka olarak kim basarsa buuum :) Vrya kim bastırırsa artık.Kovulmak hazzını yaşamakta ne gariplik olacak. Haz bu kime ne;) Dilediğini yapmakta keyfine kalmış Fransiyum.
köy saymadım hiç.. ilaveten kovulmak için zemin hazırlıyorum kendime ki bu hazzı yaşasın diye birileri.. belki biraz tuhafım.. ama bunu seviyorum inan bana :)
alanının psikoloji olduğunu şimdi öğrendim.. bir dönem zevkine okumuştum.. sosyoloji sıkıcı ama hiç tavsiye etmem.
Unutmadım ama şartlar müsait olamadı zira çalışmaktan nefes alacak vakit kalmıyor bu aralar.. nasip.. sağlık olsun.. mevsimler bitmez.. yeter ki sen üzülme kendine dert etme.. varsın uzasın yollar.. sen ziyaretten vazgeçme.. diyerek şarkı sözüyle bağladım konuyu.. nasıl ettim ama :)