(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman eskir, insanlar eskir, duygular eskir herşey eskimeye mahkûmdur. Gittiğin yollar dahi döndüğün zaman aynı değildir. Bıraktığında bıraktığın yerde değil veya oradaysa bile eski kişi değildir. Yani hızlı bir akışkanlık vardır ve insanoğlu zaten( bîvefadır)Giden bir şekilde gitmiştir kalanında umrudışıdır herşey.
Ama iyi anmak lâzım yaşananları. Sevgiyle, ışıltıyla sıcacıklıkla. Kin ve nefret duymadan kırmadan incitmeden.
Ama sana bir sır...
Anılar eskimiyor :)
Bole işte Fransiyum ;)
Reyna Güneş tarafından 7/25/2016 1:50:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
"zaman eskitir herşeyi." ... çok doğru bir tespit.. Şiirler ise eskimezler çünkü onlar zamansızdır. İsmi farklı ancak İçeriği anlamlı güzel bir şiirdi...
Tabii ki hatırlıyorum.. Nerede ,ne zaman okuduğum bana kalsın...önemli olan verilen sözlerdir bence...dediğim gibi söz uçar yazı kalır.. her ne kadar yazan kişi o şiiri gömdüyse de.. bence şiirler zamansız ve mekansızdır...asla silinmez.. bu şiirin sadece içeriği güzeldi bence...
tarihin birinde bir şiir okumuştum.. "zamansızım" adlı.. onu okuduğum için çok şanlı olduğumu düşünüyorum. bence şiirler zamansızdır... tıpkı dostluklar gibi.. insanlar zamanla unutabilir.. hani derler ya söz uçar yazı kalır..
Şiir isimlerini çok güzel seçiyorsun böyle bir çırpıda çıkmış gibi ama şiirden sonra tekrar dönünce tamam dedittiriyor. pişman gibi gözüküyorsun keşkelerden çıkıyor ama her sonda olduğu gibi kabullenişlerin var bunlarla güzel şiir.
Benim de bu yeni ismim hikayesini sorarsan eğer senden kaynaklı ama şaşırma nasıl olduğunu yazayım isminin anlamına baktım durugöz çıktı okudum metinleri sonra ajna çakranın da üçüncü göz olduğunu gördüm etkileyici geldi bundan sonra bu isimle devam edebilirim herhalde bak nelere kısmet oldun :) :) :)
Ama iyi anmak lâzım yaşananları. Sevgiyle, ışıltıyla sıcacıklıkla. Kin ve nefret duymadan kırmadan incitmeden.
Ama sana bir sır...
Anılar eskimiyor :)
Bole işte Fransiyum ;)
Reyna Güneş tarafından 7/25/2016 1:50:59 PM zamanında düzenlenmiştir.