BİR BAŞKA TÜRLÜ BARIŞ TÜRKÜSÜ
" Yurtta sulh " mavrasıyla yurdu peşkeş öyle mi ?.. Köleliğin fet/ö/baz illizyonu böyle mi?...
Fethullah Gülen tarafından mankurtlaştırılarak Anglo-sakson şer odağı için yıllarca devşirilen ve 15-16 Temmuz 2016’da ülkemizi Amerika ve İngiltere adına fiziki işgale yeltenen ihanet şebekesi, kendisini " Yurtta sulh komitesi " adıyla nitelese de döktükleri kanda boğulacaklar. Onları maşa olarak kullanan devletler de bu musibetin travmasıyla uyanan Büyük Türk Milletinin mazlum bütün halklara örnek olacak destansı direnişinin meydana getirdiği füzyon etkisiyle tarihten silinecekler. O gün ben bunu öngörmüştüm demeyeceğim... Çünkü bu süreç o kadar belirkin ve o kadar ayan beyan bir hakikata evrilmekte ki öngöremeyenler ancak malum köstebekler olsa yeridir. Mensubu olmakla iftihar ettiğimiz Türk Milleti bu örtülü işgale karşı yek vücut destansı direnişiyle Dünyanın Tek Süper Milleti olduğunu ispat etti. Elbette bundan böyle Devletimiz de bu Süper Millete yaraşır Süper Devlet konumunu yakalamak zorunda... Rabbimize şükürler olsun... Bu şiir 2009 senesinde yayına konmuştu. Meğer hem mazinin, hem bu günlerin hem de istikbalin ve istiklalin hikayesiymiş... ............................................ Çağımızın güçlü devletleri düzenledikleri çeşitli zirvelerde, mazlum ülkeler aleyhinde gizli anlaşmalara varıyorlar ve bunun adına " BARIŞ İÇİNDE BİR ARADA YAŞAMAK " diyorlar... Yaşamak... Ama nasıl ?..
YUSUF BİLGE |
Kalemin susmasın
________________________Selamlar