(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde yaşıyorum zaten Clair ama birde pratiğe geçirsem müthiş olacak.. Ve AZZ kaldı başarmama.. Yalnızlığın verdiği melankoliye bağlı hüzün galiba beni beni ayakta tutan ve bunun adını MUTLULUK koydum.. İyiyim böyle kendimle.. Rahatsız eden tüm seslerden çoktan beridir ki soyutladım kendimi .. :)
yapabilirsin ama.. misal ben de yapabilirdim ama üşengecim biraz.. hem sen bana benzeme.. bizzat yap.. kaç günlük dünya ki yaşadığımız.. öyle değil mi ;)
Böylesi en iyisi dediğin yerde en iyisi başlıyor...
Uzak laş mak.
Öyle herkesten ve herşeyden. Tam da sırtını toprağa verdiğin vakit gerçekler gökyüzünden yayılmaya başlıyor yüzüne. Aslında o vakit anlıyorsun yüzüne sürdüğün yüzler nasıl da sahte. Nasıl da seni silmenin kalemi duruyor ellerinde.
penceremden baktım, yeşil otlaklar üzerine düşmüş bulut gölgeleri vardı.. hayal ettim sadece.. ama yapamadım.. insan bazen hayal ederken bile yaşamış gibi oluyor.. ve tam da neyi hayal ettiğimi anlamışsın oradan ya çok sevindim buna..
böylesi en iyisi.. KESİNLİKLE..