Bölündük ne yazık ki… Paramparçayız hem de. Kardeş iken bir anda dilim dilim dilindik. Sanmayın ki bu hale geldik şöyle bir demde Bir kızıl elma idik ne yazık ki bölündük…
Kardeş kardeşi vurdu… Kan bulaştı inanca Hâkimiyet Hakkındır halka hizmet ona eş Hizmet ehli olanlar çalışırken insanca Üst akıl geri tepti, vurdu kardeşi kardeş…
Düşürdü bak bir anda itibarı ayağa Milletler camiası gözü bize üşürdü Yakışmadı bu ahval ne tarihe, ne çağa Zirvelerdeki adı, bak, bir anda düşürdü…
Milletim tarih boyu kalmadı hiç devletsiz Olmadı hiç bir zaman milletçe bir zilletim El açmadı namerde kalmadı ki sevletsiz* Budunlara hükmetti tarih boyu milletim…
Yiğit düştüğü yerden yine kalkar ayağa Bir ölür bin dirilir bu topraklar çok münbit Hiç itibar eylemez kürk, kaftan ve şayağa, Yalın ayak doğrulur düştüğü yerden yiğit…
Muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 19.07.2016 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖLÜNDÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖLÜNDÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam günü resmeden güzel bir şiire imza atmışsınız, Perşembenin gelişi çarşambadan bellidir, geldiğimiz şu hâle bir bakın... bu hâle gelmemizde kimin payı varsa istisnasız hepsine de lanet olsun!
Allah u Teala sizden ve neslinizden razı olsun değerli Hocam! Aynı duygular içerisinde olduğumu hemen belirtmek isterim. Kim bu Millet ile en küçük ayak oyunlarıyla uğraşıyorsa kuyusunu kazıyorsa, ekmeğini yiyipte tabağına pisliyorsa, kurban olduğum Yaratan onun ve neslinin hepsinin kökünü kurutsun inşallah. Tarihte çok zorluklar görmüş olan bu Millet elbette bu badireleride atlatacaktır. Hani Paşanın biri demiş ya! ''' Bu nasıl bir Millet ki biz içeriden siz dışarıdan bir türlü yıkamadık''' Yıkılmayacağız ve düştüğümüz yerden Eserinizde dediğiniz gibi Yalın ayak yine kalkarız evvel Allah!!!
Yüreğinize sağlık değerli Üstadım. Allah u Teala ya emanetsiniz. Selam ve saygılarımla.
Sezai Bey Kardeşim, Rabbim, yöneticilerimizin adalet duygusundan ayrılmasına fırsat vermesin. Adalet duygusundan ayrılarak kin ve nefret hissiyatı ile hareket edilmeye başlanırsa, millet olarak felâketimiz o zaman olur. Rabbim iz'an vere.. Selâm ve dua ile...
Teşekkür ediyorum Nilüfer Hanım Kardeşim. Rabbim, akıl tutulması yaşayan yöneticilerimize iz'an nasip eyleye. Adalet hissiyatını öteleyip kin ve nefret ile muamele edilme temayülleri var ki ürpertiyor beni...