(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ucuz hayal ve ucuz şiir yani bedava gibi :) siir bile sayfaya bedava tutusturulmuş sanki...şiirmiydi bu cidden? Sayfanda ilk defa boyle kotu bir siir okudum Guzel hayal kur arkadasim guzel seyler işle içine Çok hikaye okuma kısa hikayelerde figuran olma! Aklın bulanır hasta olursun Bırak ruhunu dinlensin isterse o istedigi zaman oturur kalkar yürür koşar isterse aşık olur isterse olmaz zorlama Saygımla :)
yav arkadaş tamam çiçekli böcekli kelebekli serçeli esintili canımlı cicimli bişey değil kabul.. ama hayatın gerçekleri bunlar ister kabul edin ister etmeyin.. hemen herkesin az ya da çok ya başına gelmiştir ya başka birinin başına getirmiştir en olmadı şahit olmuştur etrafında.. hatta bir dahakine sevginin aşkın ne menem bişey olduğundan bahsetmeyi düşünüyorum.. yok düşünüyorum da neymiş.. basbayaa tasarlıyorum diyeyim :)
kabul.. birinin gerçekten sevmesinden öcüden korkar gibi korkuyorum.. haklıyımda..
Milleti bu gidişle aşktan sevgiden soğutacam.. hem zaten kimse sevmesin.. yanlışlıkla sevenler de yanlıştan dönsün.. hayatımızı hep başkalarına adadık.. adacıkta anamızı ağlattılar.. biraz da onlar ağlasın fena mı :)
şiirin sözleri gerçekten rencide edici olmuş ama doğruluk payı yok mu ..bu sözleri hak eden insanlar...sanrım bu şundan oldu günümüzde bazı cümleler anlamlarının ağırlıkları,sorumlulukları hiç hesaba katılmadan alalade kullanılmaya başlandı,sıradanlaştırıldı .çok yazık ....
Sayfanda ilk defa boyle kotu bir siir okudum
Guzel hayal kur arkadasim guzel seyler işle içine
Çok hikaye okuma kısa hikayelerde figuran olma! Aklın bulanır hasta olursun
Bırak ruhunu dinlensin isterse o istedigi zaman oturur kalkar yürür koşar isterse aşık olur isterse olmaz zorlama
Saygımla :)