(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eğer bir insanın karşımıza çıkışını mucize olarak nitelendirebiliyorsak bundan daha güzel bir duygu olamaz..ve o insan için herşeye değer demektir bu....
heyy.. sakin ol biraz.. öfke dediğin geçer.. her şeyin gelip geçtiği gibi.. asıl mesele şu; kötü hislerin tesirinde kalarak kalıcı izler bırakacak kadar yıpratmasına izin vermemek..
Canı cehenneme canımıza kasteden canların diyerek .. işin içinden çıkıyorum Clair.. Çünkü hayat kaş ile göz arası mesafeden daha kısa.. Yoramıcam kafamı anlayışı kıt insanlar için..
Bu gün şu saat , şu dadika, şu saniyede bu yorumun öyle iyi geldi ki Clair.. Yeni bir yol haritası çizdim kendime hem de eyvallahsız... İnsanın kalp ritminin kötü atmasına sebep olanı özgür bıraktım sonsuza kadar.. Harikasın Cann...
haklısın.. özellikle yarım kalanlar, sonucu belirsiz yaşanmışlıklar ve cevapsız bırakılan sorular.. bunların hepsi veya bir kısmı unutmanın önünde engeldir
Eğer bir iz birakmissan sürüp giden bir birliktelik yoksa bile Sürüp giden bir kalp ağrısı olursun O vakit yutkunsa aklına dusersin İyi mi kötü mü bilmem Bence herkes herkesin birazcık aklinda
çok zekiceydi inan bana.. ama hiç bir şey tek başına yetmiyor öyle.. misal değişiyoruz.. değişen her ne ise karşı taraftaki iz düşümü istendik etkiyi bırakmıyor.. ilaveten değişime uyum sorunları falan derken.. sahici bir mucizenin iki tarafı ayakta tutması gerekiyor.. galiba bu 4. mucizeydi :)
Çıkmış gibiyim evet. Labirent dediğin bir koyu karanlık ve senin ve benim gibileri içine çekmeye meyilli bir aşık. O tunelin içinde dolanirken aslında kim ićin labirentteysen onun bakışlari tünelin tam ucundadir ama tek değildir. Güluyorlardır kıs kıs ve belkide dalga geçiyorlardır. Bu durum kamçılar insanı ve dersin ki; ha gayret yem olma kimselere. Sonrasın da fiyyyuuu ;) daha da sonrasın da tünelin başindakiler içindedir artık ama sen çıkmış olursun. Böyle işte fransiyum :)