(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vay beee,, Manisa dedin de aklıma geldi.. yıllar evvel Demirci de sevgilim vardı .. mektup sevgilisi yani.. yani kalemi kağıdı alıp yazardık.. içine fotoğraflar çiçek yaprakları falan koyar.. hey gidi günler.. ne yaptı kızcağız nerede şu an bilmem..
Ben mi.. böyle yazdıklarım gibi mi.. yani heeepisi mi.. şeyy insan diyorum sevmeden de yaşayabilir belki.. hem nerede görülmüş sevmeyen birinin sevgisizlikten öldüğü.. misal hiç bir gazete yoktur ki böyle bir haber geçsin.. yanlış mıyım ama :)
Sayın şairim.. şiir okumak beceri ister tıpkı yazmak gibi... Alfabeye bilen herkes okumayı bilmez... Ünlü bir yazarımız der ki bakmak önemli değildir önemli olan görmektir... Şiiriniz ütopik duyguları anlatıyor tabii ki adını da siz koymalısınız ..ÜTOPYA çok yakışan bir isim .. ne mutlu siz bu şiiri yazdınız.. ne mutlu bize ki şiirinizi okuduk...yüreğiniz susmasın lütfen..:))
gece tuval olunca çizeceğiniz resim gerçekten ütopik olacaktır.. bazı duygular vardır ki tuvale resmedilemez.. hafif bir esintide alevi sönen mum gibi yok olur gider. ne dersiniz?
şimdi jeton düştüüüü.. ben de diyorum bu U da neyin nesiydi.. tabii kendi kendime.. şimdi ben Fransiyumum ya.. bu beygirin pardon atın bir türevi falan mı oluyorum bilemedim..
yani tahmin ettim bunu.. dedim ki yazma şu notu zira muhteşemötesi şiir gölgede kalır diye ama nerdeee.. dinletemedim ya kendime :)
şaka bir yana da misal şiire beğeni ya da yorum dışında uğramıyorum.. hal böyleyken az çok çoğul gösterimin sayısı ortalama belli eder kendini.. yani demem o ki biri ya da birileri bişeye bakıyo mu desem arıyo mu desem ya da hiç bişi demesem de kessem mi sesimi.. kımmmmm
Aklımın kuşlarını kaçırıyorum tek tek Suyun suya yazgısıdır bu belki de ! Kana kan diyor masumiyet siluetini giyinmiş şiirler. On iki ' havarisini kelepçeliyor isa' zaman hiç' lik anı.
Koşulsuz sevmek demiş şair her durumda sevmek ne güzel..teslim olmalı bence....
Heeeepisi :)