(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sinir oldum ama.. la yazım görünmüyor sayfada hal böyleyken yazının sayfadan düşmesini bekle demez mi.. bir de üzgünüz diyor robot :))
benim gibi gevezeye yapılır mı bu hiç..çok ayıp ama.. peki isim ekleme o zaman ama istersen clair i ekleyebilirsin sorun olmaz. hem değişiklik olur noolcak yani :)
Aşkın kuralı çok basit arkadaşım.. Yaşayabildiğin kadar yaşa ve bittiğinde saygıyla yad et .. Değil mi ama...Hiç bir şeyi teferruatıyla irdelememek gerekir . değmiyor kara kara düşünüp melankolik yaşamaya.. dedim gitti.. :))
Yazı kısmına eklerim ama senin isminle ekleyemem arkadaşım.. ama hırsızlık yapıp ben yazmışım gibi caka satabilirim mesela.. :))) Harikasın arkadaşım güldürdün yine beni.. Hep sevgiyle kal emii
Bazen şu aşka davetler yüzünden günaha girer miyim acaba diye endişeleniyorum biraz.. hani şiiri kimse için yazmıyorum esasen ama istisnalar hariç diyeyim.. ama ne bileyim birileri buradan yola çıkıp günaha girerse vebal üzerime kalır mı dedim.. amaaan saçmaladım yine..
ya Dilek şu yazı bölümünde şu an hiç yazım yok ama ekleyecekken hep ana sayfadan yazın düşmeden ekleyemezsin diyor.. acaba diyorum yazıyı sana göndersem de sen eklesen olur mu.. :)
Sim elimde Zeynep nerde ?