tutturma bırak zamana aşımı ateşle su gibi bir yar, bir toprak yırtılmış dert varsa yama na’şımı ak idi har gayri kızılımtrak . dosttum sol yanına yerimden koptum dokunmayın bana, yarimden koptum . borç yazıp haneye yatar öcüme ağırlığınca aşk; yeter gücüme hem elveda der hem gider gücüme parsel parsel bölüp ettiği uğrak . şah damarlarının , yatağına can olduğum burcuna, bayrağına şan . kurumadan daha, yüz tutuyorum hak mı? buram buram yaz tütüyorum aklım! yaz kıyına, ’yaz’ tutuyorum yazmasada kader eder infirak . kulağımda ismin ses duyurur mu acıktı göz göze naz doyurur mu . celladımmısın yar rengin karaca tut ki dersin Hakk’a vurup karaca sırrın kar sırrıma bırak öylece hedefler şaşar da bulunmaz mihrak . gel otur şöylece yoksul dostum gel demir sürgülere, geldi postum... ’gel’ .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mihrak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mihrak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esen kal kaleminizin müdaviniyim bilginize.
Selametle