(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gök- yüzünü seriyor dalgalanan maviye Gözyaşı şişesinden yere dökülen ufuk Darbe yedim muhtacım gerekli tedaviye Al beni karşıya at belki eder tevafuk. Aşk köşesinden dolaş beni ona ulaştır Tut kırık kanadımdan doymaz denizi aştır.
senin yerine yazdım:))
Afet İnce Kırat tarafından 6/12/2016 1:52:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
oldu olacak denizden kızını istesene.. pullu olanı değil ama.. bir ikizi daha var.. güneşe çıkmaz pek.. yap bi iyilik.. sen şiir olur istersin.. deniz dile gelip verir herhal diyorum.. ne dersin..
Her köşe başından sen çıkıyorsan vardır bunda bir hikmet, şimdilik yazılara bakmıyorum da şiirler beni alıp götürüyor bir yerlere, bakalım nereye gidecek?
Farkındayım.. mavi nazarboncuğuydu.. esasen bu şiiri yenileyecektim.. göğün denize olan aşkından bahsedecektim.. şöyle başlayacaktı misal gök, yüzünü seriyor maviye diye başlayıp ufuk çizgisinin iki aşığı ayırdığına varıp oradan denize gelerek kız isteyecektim kendime de toparlayamadım :)
evet farkındayım ama yetişemiyorum ki kardeşim. millet bir tane eklerken sen ikişer ikişer ekliyorsun hem de sayfadan düşmeden. Aslında başka bir şey olmasını isterdim ama acı bir aşk hikayesi gibi geliyor. Uzun veya kısa bir beraberlikten, sevgiden sonra araya bir dağ girmiş, dağ bana nayı çağrıştırıyor, belki karşı kıyıda kalmış bir ayrılık, hani mavi demişsin ya denizi çağrıştırdı o da. mavi kem göz de olabilir, nazar meselesi olabilir. Bakalım nereye götüreceğim bu hikayeyi. Düşündüklerimin hepsini söylemiyorum farkındaysan.:))
Şişe nereyi gösteriyorsa O oraya koşuyordur.. mirim bence bu yorum şiirin içine işlenebilirdi.. keşke senden önce ben düşünseymişim.. hile değil de manipüle etmiş olabilirim bak. :)
Şişe, şişe kalmamış ŞİİR olup dönmüş ha bire.