uzaktaki yakınım candan öte canımsın iyiki varsın; iyi ki varımsın unutmaki sen benim diğer yarımsın dünümsün, bugünümsün, yarınınımsın yüreğimde sönmeyen ışık; cennet kokan dünyamsin...
yaralamasın sözler acı bakmasın gözler yüreğim deliler gibi özler yoluna can adadım ben silinse bile izler koşa koşa yorulsa; varamasada dizler kalbim sevdasını şerlerden bir ömür gizler...
ey uzakları yakın eden Allah’ım uzağımı yakın yakınımı hayr hasretimi vuslat et sanadır sonsuz yalvarışım sanadır kabulünü istediğim aminli dualarım...
engebeli yollarımı ne olur çıkar düze kavuştur bizi kolaylıklar ihsan et bize güç ver bedene, derman ver, yüreğe dize kıskanan gözlere perde çek sevdamız gelmesin göze sararmasın solmasın, yaprak dökmesin yıllarımız, hüzünlü güze...
sevdiğime; sevildiğini unutturma, Allahım !... onu çok, onu hep, sevdiğimi; bilsin yeter ! kalbimde, ruhumda, gözümde, özlemi tüter dünya gözüyle görmektir birtek muradım !... dilerim ki; hasretim bir gün sarıldığım an boynunda biter...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A L L A H I M ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A L L A H I M ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüne sağlık..
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…