Kırlangıç dansı bu iki kuşun tavafı kedilerin etrafında yapılan tehlikeli bir dans kuşun kanadın da kalmış bir aşk yarım yamalak bir hava seyri nüzul bu iki kuşun tavafı insanlar etrafında yapılan ömürlük yaşanan bir aşk bir cıvıltı
II
İşte böyleydi her şey Brüka yine sana açıldı bu kapı
gözlerimin gördüğü sokaklar aralarından sayamadığım kapı numaraları
kırlangıçlar kapımın önünde sürtüklük yapıyor kedilerin canı burnunda zaten uçmaya çalışıyor bizim kedi dokunmaya çalışıyor
ne yapayım şimdi sen söyle aşkta özgür olana mı çıkıyor bu yol yoksa yerde sürünen birine mi çıktı piyango sonra zaman geçer aradan bir kırlangıç daha yanaşır kıskançlık hayvan işiydi zaten
sigaram bitiyor hava kararıyor genç bir yağmur yağmaya yüz tuttu mutlu günler vaat edenler şimdilerde yok böyle daha huzurluyuz Brüka daha mutluyuz hem kuşlar gök yüzünde güzel kediler yerde sen de bende güzelsin kalkışma bir daha uçmaya sonra yağmur yağar yerlere düşersin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırlangıç terapisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırlangıç terapisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kavuşma isteği arttıkça acılar da artar....en olunca her ikisi , adına aşk derler. bu yüzden aşk amacı olan vuslat mutlu son değildir. zaten yaşam denen sistemde son diye bir kavram da yok.dolayısıyla vuslat yok.acılara aşığız demek daha doğrudur ve dayanabildiğimiz kadar acıya razıyızdır hep. öylesine bir düşünceydi işte kalemden dökülüveren güzel şiiri okuyunca. selamlar.
Evet kavuşma isteği ve acı arasında paralel bir ilişki yaşanıyor.. En olunca ya aşk ya da beyin travması oluyor sadece aşka çıkmıyor bu kapı.. Çok güzel şeyler dökülmüş çok teşekkür ederim..
Genç bir yağmur derken ki daldığım düşünce epey geniş oldu bunu yazarken daha da geniş bir ufukta olduğunuzu zannediyorum.. Kırlangıç ve kediler arasındaki münasebeti iyi biliyorum daha önce tanık olduğum bir olay bunu bu şekilde tekrar önümde görmek beni şaşırtıp mutlu etti..
Şaşırdım yorumuna böyle açık bir yorum beklemezdim bu şiire.. Çünkü eksikliği oldukça fazla duygu olmak üzre.. Ama bir aşkın yaşadığı evreyi sende güzel yazmışsın yoruma Çok teşekkür ederim..
ÇOK DEĞERLİ BİR ŞİİR. ÇOK ÇOK GÜZEL. HAZ VERİCİ.
Kutlu dileklerimle Kutlarım.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…