(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bunu uyduran benim.. hikayem şu; taş atıyorsun ya göle.. hani sakin olduğu için.. çünkü daha evvelden taş atıldığına dair emare yok.. yani senin dediğin gibi hale falan.. taş bu, yerçekimi denen bir şey var.. dibe yapıyor yolculuğunu.. nasip orada işte.. başka taşlar yoksa nasip oluyor göle olan aşkı.. varsa olmuyor tabii..
karnıyarık demek.. off.. patlıcanla yapılan her türlü yemek bir numaradır benim için.. e afiyet olsun ne diyek :)
Yaşasin sonunda biri gerçek kimliğimi söyleyiverdi hemde çalıkuşu:)
O zaman Kamuran bu nasip göle taş atmakla başlıyorsa diyelim ki attık. Sonra bu taşın etrafında bir hale oluştu yetmedi onun da etrafında bir hale oluştu. İste bunun hangisi nasip.
Şimdi Allah biliyor dersen eğer, bu bilinmiş şey için biz çabalayacak mıyız ?;)
Offf kafam karıştı
Ama elimde kesin bir nasip var bir porsiyon karnıyarık :)
çok yağmurlar eskitti yüzümü
hiçbir güneşte kurutamadığım
acılı kırgınlğın sahibiyim artık.
Yokluğun acıtıyor
acıtsın...
bir dertle yaşayıp ölmemenin şeklini
bir dertle yaşayıp (ölmeyenler ) biliyor.
Vuslat...
Sonra yazarım herhal.