Çok sonra farkettim, yaşamın bir hikaye olduğunu Farklı sahnelerde figüran olduğumu Büyümüşüm öylece zamansız. Büyümek için acele etmişim Ne bahar bilmişim ne de gökyüzü Zaman akıp gitmiş hiç ardına bakmadan.
Yıkımlar ve savaşlar görmüşüm Kıyıya vuran çocuklar Yaşamak zehir zemberek Yasaklı kalmış kentlerim Yasaklı bütün renklerim Yasaklı bir lisana ölmüşlüğüm...
Aldırma hayatın gri, siyah renklerine Gökyüzü hep mavi Sen yinede dirençli ol U/mutlu kal Göğsünde baharı Yüreğinde memleket taşıyan anaların hatrına...
Tüm anıların acıya yazılsa ne çıkar Kapına sızan keder olsada... Her hikayenin bir başlangıcı, bir de sonu var.
Anladım artık! Herkes kendine aşık Herkes kendi dilinde ağlar Herkes kendi türküsüne ezber Herkes kendi gurbetinde yabancı Herkes kendi yaşanmışlıklarına yorgun Herkes sılasına özlem büyütür Herkes ölüme kaçak!
Göğsümde acılar uyutsamda Ben, senden ibaretim. Yüreğinin cennetinde, sana yol alan gölgesiz bir yolcuyum. Hiç yazılmamış senli hikâyem Ayracı olmuşum tüm yolların Ben kendime emanetim Bütün ayrılıklar ve ölümler yüregimi uğrak bilir. Gözlerim buluttan nem kapar İçime dökülür hüzünden nehirler Yollara, sonlara yazılır hikâyemiz...
Çok sonra anladım! Ben bana gurbetim Sen kendine gurbet Acılar, ölümler bıçak. Dünya güzelliklere Dünya barışa Dünya sevgiye İnsanlar adama Ben, sana hasretim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasretim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasretim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.